Gå til innhold

Juli: Nå nærmer våre små seg 10mnd, er det noen som er i næreheten av å gå?

Anbefalte innlegg

Her går tulla langs møblene og bord, av og til glemmer hun seg av og slipper taket, da står hun i noen få sekunder før hun setter seg. Morsomt.

Både jeg og pappan gikk da vi var 10mnd, men jeg tror ikke tulla blir å gå ved 10mnd.

Fortsetter under...

Min er langt i fra å gå ennå.. åler seg på gulvet og prøver å komme opp i krypestilling, men får det ikke til på grunn av bekkenet.. håper d kommer seg ettervert. har fysio ver 14 dag poden.. men han kommer seg fram uansett da, river i ledninger og gjør alt han ikke får lov til fortiden.. leker er uintresant..

veslemor reiser seg ved møblene HELE tida.. :-) og prøver å ta noen skritt mens hun holder seg fast, men er litt for ustødig ennå. ser kjemperart ut med de spinkle beina. :-)

jeg gikk også når jeg var 10, faren når han var 11 mnd. men jeg tror nok veslemor trenger sommeren på seg. syns det er helt greit, men håper hun kan gå litt når hun begynner i bhg i august..

Nei, det er ikke lenge siden hun begynte å reise seg opp heller. Men synes det er tidlig nok, jeg. Har ikke hastverk, og synes de skal gjøre ting i eget tempo.

Det blir jo bare knall og fall og gråt av det, og synes det er fælt når hun gråter så sårt. Men vet jo at det må komme uansett da.

Pappa'n gikk da han var ca 10 mnd, men jeg gikk ikke før jeg var nesten 2 år, men det var det jo andre grunner for! Begynte å prøve å gå før jeg var året.

Leste et sted at gjennomsnittsalderen for når de begynner er 15 mnd, så vi har gooood tid enda ;O)

Her krabbed det bitelitt...ellers ruller han dit han vil... Men de to eldste gikk aleine da de var henholdsvis 8 og 20mnd..så jeg regner med det kommer til jul igjen..

Trudde nr to sku gå tidlig da han reiste seg opp da han var ca9mnd og gikk rundt møbler, men den gang ei...

Tulla vår er ikke i nærheten av å gå enda...

Hun kommer seg fort frem ved å bruke armene og skyver med bena,står på alle fire og gynger,men krabber ikke.

Alle som ser henne sier hun går innen èn måned,men jeg tror ikke det.

Vi får se...

Annonse

Han reiser seg opp etter møblene, og går langs dem. Når vi holder han i hendene, går han ganske bra. Han elsker å gå, og smiler stort:-)

Han har krabbet en stund nå også, og alt skal utforskes. Putter alt han ser i munnen, må passes på hele tiden. Bordet er også fritt for duker og pynt, for han river jo alt ned likevel:-(

Folk sier også her at han sikkert går snart, men jeg vet nå ikke. Er jo ikke sikkert han føler seg trygg for å sleppe seg.

Men men, det kommer når det kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...