Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei alle sammen!

tenkte å lage en tråd som kan man skrive inn hvis man har ett godt råd, godt kjøp o.l

her er mitt råd:

JORDMORSUG

sønnen min har vært veldig snørrete å jeg har prøv slike ballonger for å suge ut snørret. fikk det ikke til. så fikk jeg tak i ett jormorsug.. en to tre så er nesen fri for snørr!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4787371-gode-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhåhåhåh! Elskar å skriva opp gode råd!!! Tihi!

* Foldeboddy på små nyfødde, slik at dei slepp få noko tredd over hovudet... Og bruka jakker enn gensarar når dei er så pittesmå... (Mi vart iallefal kjempesint om eg brukte vanlege boddyar!)

* Ikkje lufttørk såre brystvorter! Då kjem det skurve, og då seier det seg sjølv at det er jæææækla vondt når bebi skal syga ut mjølk gjennom ei tjukk sårskurve! Ha salve på, eller slike albueskjel...

* Brett heller ein stor handduk under lakenet til bebi, enn å legga slik tisselaken under. Ein vert forferdeleg klam av å ligge på det. Eg hadde det sia eg lak så fælt om natta til å byrje med... har aldri svetta så masse om natta gitt!

* Om du er plaga med masse mjølk utover ALT om natta! - klipp ei newborn bleie i to og ha inni BH'en. Mykje betre oppsugningsemne i ei bleie enn i ammeinnlegg.

*Om det er vanskeleg for å få klipt neglene til bebi, ja gjer det når bebi søv! Då er dei jo heilt slapp i klypa... tihi!

* Reiseseng istadenfor leikegrind. Ei reiseseng kan godt fungera som leikegrind. Då har du to i ein! I stadenfor å ha både òg... Funkar for oss iallefal.

Jøss... ein gløymer etter kvart ja... trudde eg hadde MASSE på lur... Men her er no noko! Kjem attende om eg har fleir.

Og hugs: Ikkje alle er like! Kanksje noko funkar for deg som ikkje funkar for meg, og omvendt!

Klemmepå

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4787371-gode-r%C3%A5d/#findComment-4787726
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...