Gå til innhold

Dere som har hatt utskrapning:

jadida

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, mannen min var med med på sykehuset da jeg hadde utskrapning. Ville ikke vært alene da nei... Noen må jo kjøre deg hjem etterpå også da man vanligvis ikke overnatter etter et slikt inngrep. Man har jo vært i narkose, så vet ikke om det er så lurt å kjøre selv.. Håper ikke du må gjennom dette. Det kan gå bra selv om man har hatt blødninger da.. Jeg vet det er vanskelig å tro på det, men jeg skal krysse fingrene for deg... Har selv mistet to ganger. Først MA med utskrapning også en SA. Nå er jeg gravid igjen og hadde en blødning tidlig i svangerskapet. Alt så bra ut på ul for noen uker siden og jeg håper det vil gå bra denne gangen. Om alt står bra til hos meg er jeg i dag 11+0.

Håper virkerlig spiren din klorer seg fast..

Klem...

Mannen var med ja. Jeg hadde en liten blødning på kvelden og fikk komme på ul på sykehuset dagen etter for å sjekke hva dette var. "Tvang" mannen min til å være med da han hadde fri fra jobben allikevel. Da vi fikk beskjeden om at det ikke var noe liv var det veldig godt å ha han der. Men han fikk ikke lov å være med inn før selve utskrapningen fordi det ligger så mange andre der.

Takk for svar :)

Håper jeg slipper, og har selvsagt et ørlite håp om at det fortsatt er liv inni der, spesielt siden vi så hjertet banke i uke 8, og da sies det jo at sjansene for at alt går bra er veldig store.

Men...er fryktlig likt "hendelsesforløp" som da jeg mistet forrige gang, så forventer vel bare å få bekreftet at det ikke er mer liv.

Mannen er heldigvis tidlig ferdig på jobb, så om jeg må på sykehuset skal han vær'segod få være med!

Ble dere sykemeldt forresten, eller dro dere på jobb igjen "med en gang"?

Dette skjedde på en onsdag og jeg ble sykemeldt ut uka. Hadde ikke så mye vondt fysisk, men fikk en ganske stor psykisk knekk. Er student så det er ganske vanskelig å få konsentrert seg. Jeg har fått tilbud om flere sykemeldinger hvis jeg ser at jeg ikke blir ferdig med oppgaver og eksamen og sånn i tide (har en veldig ok lege!).

Jeg tror det er ganske vanlig å få sykemelding i alle fall for noen dager.

Håper alt står bra til inni magen din!

Jeg hadde med mannen min - mens jeg ventet nede på kvinneklinikken på å komme inn på operasjonssalen var vi sammen, og da jeg våknet på postoperativ avd var han der og ventet på meg. Det var veldig veldig godt å ha ham der.

Jeg ble sykmeldt i 2 uker. Det er litt forskjellig, men ca 3 dager stod det i papirene jeg fikk.

Jeg var fin fysisk form bare få timer etterpå, men det psykiske tok lengre tid.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...