Anonym bruker Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Vi skal straks ha snuppa inn på eget rom, vegg i vegg med vårt. Hun er 4 mnd. Hun har enda ikke begynt å kave så veldig i senga, snurre sseg rundt å sånn. Men jeg tengte jeg skulle kjøpe babysafe til ho nå når vi flytter henne, så slipper jeg å finne henne neddi fotenden av senga om morran....grøss. Når hun ligger ved siden av oss, hører jeg henne kave i senga, men ikke når hu ligger på naborommet. Så en sånn babysafe pose som gjør at poden er bittet fast i senga må vel være smart..............eller......?
Gjest Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Jenta mi er 5 mnd men jeg bruker ikke pose enda, hun ligger stille enda hun. Kommer nok til å vente til hun begynner å ligge litt mer urolig, men det gjør jo ikke noe å begynne å bruke det nå hvis du føler for det..
annie-77 Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 Vi var helt avhengige av det i noen mnd, ja. Ho snudde seg på magen,satte seg opp eller reiste seg opp med påfølgende hyling, - ho ville jo sove.
2englebarn Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Ville ikke brukt det før hun evt. snur seg rundt til magen i sengen. Sørg heller for at sengen er et trygdt sted for henne å sove....
Anonym bruker Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Hvorfor ikke bruke det allerede nå? Sengen er jo like trygg som før. Tryggere. Bedre å venne a til det nå ett å "ta bort friheten" senere. -Da kan hun protestedre og bli redd forde hun er mer bevist på at hun plutselig sitt fast. Begynn nå du!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå