Gå til innhold

dere med barn rundt 2 mnd....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svarte akkurat på et annet inlegg om dette.

Tenkte på etterpå at det har jo litt med hvor du er med vogna da. Jeg har to små som sover mye i vogn, så her står de i skyggen utenfor huset. Er du inn og ut av butikker, eller vandrer rundt i sola, så må man jo kle anderleses.

Barna her(19 mnd og 3 mnd) har alltid på seg tynt ullundertøy, body og tynn strømpebuke. Lillesnupp har på seg tynt inneklær og en ullfleecedress utenpå. Ligger i dunpose.

Storesøster har enten på seg ulldressen som er inne i Troll-dressen(ullfleece) eller ullgenser bare, og ligger i skinnpose.

Men som sagt så ligger de utenfor huset her i skyggen. Går lite tur med de alene i sovetiden, for de sover best i hver sin vogn.

Hadde jeg tatt meg en bytur nå, hadde jeg nok vurdert skinn nederst, dundyne med teppe over på storesøster.

Ihvertfall når det gjelder klær er det bedre med lag-på-lag(et prinsipp friluftsfolk og andre folk som er mye ute bruker) enn et tykt plagg. DA er det lettere å regulere ved å ta av, og med lag-på-lag så isoleres det luft imellom slik at man ikke blir svett.

Og så er jeg veldig fan av ull i alle varianter da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...