Gå til innhold

April: Nå ble nederlaget mye vanskeligere å svelge....

ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Som jeg skrev i en tidligere tråd har vi nok ikke fått noen barnehage plass siden vi ikke fikk noe brev før påskens helligdager. Håpet om sen postgang eller forsinkelse i prosessen har jo alltids vært der.... Vi bor i en bydel med haugevis av barnehager (og barn!), og vi har faktisk en barnehage på hver siden av blokka vår. Vi har utsikt til en kjempeflott barnehage som er akkurat der hvor vi parkerer bilene våre. Det hadde bare vært såååå fantastisk og det er selvsagt drømmen vår å få plass der. Men siden vi ikke har fått noe brev så har vi vel hverken fått der eller noe annet sted i bydelen. I går var vi ute og gikk en tur da vi traff noen venner som boe et stykke unna her. De hadde fått plass i denne barnehagen. De og et par i blokka vår er de eneste vi kjenner rundt her med "barnehagesøkende" barn. Så når de fortalte at også de i blokka vår har fått plass i vår "drømmebarnehage" var det nesten så jeg fikk klump i halsen og tårer i øynene. De andre vi vet om som har søkt bhplass fikk drømmebarnehagen, mens vi....vi fikk ingenting, vi...... :-( Var i dårlig humør i hele går. Siste (dumme) håp er posten i dag....., men jeg vet det jo egentlig; Vi får ikke plass. ARGHHHH. SÅ urettferdig! Sikkert egoistisk, men..... :-(((((( Hadde vært lettere å akseptere dersom "ingen" fikk plass der, og at det var umulig, som vi ble fortalt. Nå endte det på en måte med at det var bare vi som ikke fikk.... *sutrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ja skjønner det virker urettferdig! Når "alle andre" får plass som du sier.. Må være fortvilende å stå uten plass. Hva gjør dere nå da? Du har vel nevnt noe om å få plass gjennom jobben..?

Her hørte jeg at de sendte ut svar ang bhgplass første uka i april, og vi har ikke hørt noe enda.. Her tror jeg det i så fall blir et enda større nederlag i og med at vi søker på særskilt grunnlag pga hjertefeilen.

Håper hvertfall det ordner seg for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkrat nå virker det kjempeurettferdig. Blir i dårlig humør av å tenke på det...og det gjør jeg jo hele tiden da jeg sitter og ser rett på barnehagen det er snakk om. Blir nesten barnslig sur av dette, jeg. Får prøve å se det komiske i det..... :-). Vi har fortsatt mulighet gjennom jobben min. Opptaket der er i slutten av mnd.Håper vi får der....Men som du nok har skjønt, så er jeg ikke i det optimistiske hjørnet i dag....

Deere må da få plass.... Hisser meg opp på dine vegne også jeg! Kanskje det er sånn at barn som søker på særskilt grunnlag kommer i en egen gruppe sånn at dere får beskjed utenom det vanlige opptaket. Kan ikke skjønne at ikke dere skal få plass!?! Det får dere sikkert. Hvis ikke skjønner jeg godt at DET oppleves urettferdig. Da må dere i såfall klage. Men det kan da ikke stemme! Dere får sikkert plass. Håper det ordner seg for dere også. Vi får krysse fingre (og tær) sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...