Flættfrid har to prinsesser Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 De sier jo at de skal ha pupp før de får grøt/ middag Det kan jeg ikke gi til snuppa mi, for da spiser huns eg mett og vil ikke ha annen mat. Hun får grøt/ middag først, og pupp ca en halvtime etterpå. Hun får va pupp 4 ganger i døgnet. Hun spiser ikke mindre pupp av den grunn, det vet jeg for jeg pumper etterpå. Noen flere som ikke følger "boken" helt? Er det helt feil, eller? Snuppa er 6 mnd om 1 uke
L@boline Skrevet 18. april 2006 #2 Skrevet 18. april 2006 Min får også grøt først, og så melk. Men hun får mme og ikke mm. Får hun melk først så er hun jo mett som du sier.
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 18. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2006 ja og jeg kan ikke bare slutte etter en liten stund, da klikker det for henne. hun spiser så hun blir så mett at hun gulper
Gjest Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Jeg gir også pupp etterpå. Synes man skal gjøre det man selv føler er best for baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå