Gå til innhold

kan noen hjelpe meg??

mamma til Rinde,Luna og Storm

Anbefalte innlegg

nå er mensen om mulig enda mere tullete enn den har vært!

hadde opphold fra 20sep-8mars, deretter kom den 30mars og skulle ikke være her før 28 april.. da den kom 30mars,blødde jeg sykt mye i 2uker.. nå har jeg hatt brun utflod/små blødning siden 7-8 april...

når kan jeg forvente el og neste ikm??

har prøvd å regne meg fram til neste,men for vær gang jeg regner,blir resultatet forskjellig..

må ha en ganske nøyaktig dato fordi jeg får akupunktur ved el slik at kroppen er trigget til å ta imot og beholde et befruktet egg...=)

beklager mindre trivelige detaljer.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4786689-kan-noen-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig vanskelig å si, siden du har vært så uregelmessig. Jeg har hatt samme problemet (akupunktur og fotsoneterapi hjalp meg til å få el, og dermed også litt mer normale sykluser..) Men mitt tips er å teste med el-tester, evnt tempe. Og følge med på utflod og smerter i eggstokkene. Jeg selv har etter flere år med klussete sykluser, nå fått el på dag 18 ca og mens ca 15 dager etter det igjen... Jeg har nok brukt noen el-tester, men nå forstår jeg vertfall kroppen bedre.. Håper inderlig det ordner seg for deg etter hvert for det er python å ha det slik!! Lykke til... :o)

Var du uten mensen fra 20 sept til 8 mars?

Så hadde du 23 dagers syklus og blødde deretter i 14 dager?

Hvor lange sykluser har du sånn ca? Eller er det for uregelmessig? Hvis det er det, så kan ikke vi/jeg hjelpe deg med nøyaktig dato for el eller ikm heller.. beklager...

Det er vanlig å ha el ca.14 dager før neste mensen.. Så prøv å ta det som utgangspunkt hvis du vet ca hvor lange sykluser du normalt har,,,

Lykke til med akupunktur! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...