Gå til innhold

Hun ta seg mye til øret,men

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja da, de kan ha ørebetennelse som ikke gjør så veldig vondt faktisk. Jeg har oplevd det 2 ganger med mine barn.

En gang da min datter på 10 år våknet var det ganske mye puss og blod på puta som kommet ut av øret. Vi for naturlig nok til legen og han kunne konstatere at tromhinna sprukket grunnet ørebetennelse. Jeg bare måpte.... jeg spurte datteren min om hun ikke hadde vondt men hun sa at nei, det er bare litt ekkelt......

Så idag faktisk. Har ei 7 måneder gammel baby. hun har vært forkjøla med litt feber under hele påska. hun har varit grinete men det er jo alle barn da de er dårlige. Idag da vi var hos svigerforeldrene mine på middag så låg snupa å hvilte duppen sin. Da hun våknet såg vi at det hadde runnet væske ut fra øret. Vi for på legevakt og det kunne der konstatere at det gått hull på tromhinna.Hun har tatt seg litt for øret og det har sett ut til at det kunne ha stinget litt... men det virker ikke som om hun har farit så veldig ille av øret.

Så jeg ville ha fått det sjekket om jeg var deg og misstenkte ørebetennelse.

Min gutt på 7,5 mnd har ørebetennelse... Han virker stort sett helt fin, sett bort i fra noen sutre perioder og at han tar seg til ørene ganske mye! Har vert hos legen 2 ganger .. Andre gangen sa han at det ikke var blitt bra igjen etter 1. pencilin kur. Så nå er vi igang med nr 2...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...