storbil Skrevet 17. april 2006 #1 Del Skrevet 17. april 2006 Har dere noe råd mot kvelds kvalme? Det er ingen ting som frister å spise eller drikke.Syns det blir bare verre om jeg gjør det.Noen erfaringer å dele med meg? Alt tas i mot med en stor takke klem :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
storken Skrevet 17. april 2006 #2 Del Skrevet 17. april 2006 hei, har desverre ingen råd å komme med. Sitter her og er kvalm selv. Føler med deg. Håper du blir bedre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninjo skal bli storebror Skrevet 18. april 2006 #3 Del Skrevet 18. april 2006 Hei noen råd du kan prøve. *Kjøp sea band i helsekosten (ett armbånd som hjelper mot kvalme) *Kjøp frisk ingefær og lag deg te. ha oppi litt sitron også *Prøv å spis noe lite men ofte *Grønne epler / Appelsiner funket for meg (friskt og godt) *Lakris fungerte også litt for meg *Prøv å ikke stress, men sov litt også på dagen. Når du er sliten blir du mere kvalm *Du kan også kjøpe ingefær tabeletter (det hjelper også noe) *Noen sa også spir mandler (funket ikke på meg) * MYE FRISK LUFT HJELPER! Er du virkelig plaget kan du prøve akupunktur. Lykke til PS: har enda ikke funnet noe som hjelper helt, men det demper kvalmen noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EyeCandy Skrevet 18. april 2006 #4 Del Skrevet 18. april 2006 vet hvordan du har det!!jeg er kvalm med en gang jeg står opp og så kommer det igjen utover ettermiddag/kveld.noen av rådene Lille_my4 har skrevet hjelper faktisk på meg,sånn som grønne epler og appelsiner,ikke stresse,sove litt på dagen og å spise lite men ofte.for viss jeg venter med å spise til jeg er kjempesulten,da blir jeg så dårlig at jeg ikke orker noenting.Så du kan jo prøve de ut å se om de hjelper?!Lykke til,ikke noe gøy å være kvalm men det er i allefall et tegn på at det skjer noe i magen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
storbil Skrevet 18. april 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 18. april 2006 Hei:-) Tusen takk for svar.Syns de grønne eplene hørdes deilig ut og appelsiner kjøpte jeg faktisk i dag, så det skal prøves med en gang.Så legger jeg de andre rådene på minnet og ser hva som hjelper best.Men er enig med d at stress øker filleskapen.D er helt sikkert.Ikke så lett å få lagt seg nedpå pga andre barn, men sikkert lurt å sette ned tempoet en del.Tusen takk skal dere ha.Sender klemmen til dere:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå