Gå til innhold

April: Da er vi hjemme igjen:) noen som har savnet meg...hihi=)

Anbefalte innlegg

Da har vi internett igjen og er kommet hjem fra påskeferie:)

Har vært hos farmoren til lillegutt i påsken,dro på tirsdag og kom hjem idag:)

Hatt en fin påske,men litt skriking pga. 2 jeksler som er på tur hos Simen,og betennelse på eksemen hans på armen,men etter en snar tur hos legen for en uke siden,og fikk konstantert at det IKKE var sopp,slik som barnelegen på helsestasjon trodde,fikk vi vite at det det var nesten 100% betennelse.

Begynte å lure litt på hva det var sm skjedde,for vi fikk jo beskjed om å kjøpe lamilsil som er en krem mot sopp og smøre på etter at vi hadde vært på 1års kontrollen,vi gjorde det og par dager etterpå begynte det å væske fra det,så på mandagen dro vi til fastlegen som var borte,men fikk dra til en annen lege,som har vært barnelege før,og han var temmelig sikker på at det ikke var sopp,og nesten helt sikker på at det var betennelse,stakkars lillegutt som han har klødd!!

Men denne legen var kjempesnill,tok til og med en bakterie prøve at det og sendte inn til dyrkning,noe som ingen andre har gjort,bare blitt henvist hit og dit,men nå skal jeg til fastlegen på onsdag,og da skal det bli andre boller.Har faktis enda ikke fått svar fra sykehuset som legen sendte henvining til pga.eksemen,så skal si ifra til han om det,og om ikke han heller kan henvise oss til han som er privta hudlege her i byen,så slipper vi å vente i all evighet på sykehuset,er såååå lei nå,tar det aldri slutt???

Og når lurer vi bare på om Simen har astma,vi var sikker på at det ikke var det,men siden de ville undersøke det så sa vi ikke nei (har foresen ikke fått time på det heller,og er mnd siden vi fikk svar på henvisningen fra legen) for nå når han går,er det lettere å høre på han,han blir fort sliten,blir tungpustet,og starter å hoste også kommer det pippig fra han når han puster ut,oppdaget det da han fikk lov å springe fritt på verandaen til farmoren,og hun gikk en tur i hagen med han,når han var ferdig var han helt knust,hostet og styret,så kom det masse rar pipping fra han når han pustet ut..håper bare at det ikke er astma,men det skjedde ikke bare en gang da...så vet ikke..men ska si ifra om det på onsdagen når vi skal til legen.

Dette kan bare ikke fortsette slik,når har vi ventet lenge nok,så på onsdagen vil jeg ha noen klare svar,er lei av å bare få til svar,ja,men da henviser vi dere til sykehuset..joda,er jo egentlig greit nok,men sykehuset bruker så altfor lang tid.

Huff..nei,føler at jeg bare syter nå..men jeg er bare lei!!!

Ellers har faktis lillegutt lært seg sånn nesten å spise middag selv..hehe,holder skjeen i den ene hånden,og bruker den andre hånden til å spise med,av og til får han til med skjeen også:) sååå flink=)

Hvordan har påsken deres vært da jenter?

Håper alle har hatt en fin påske,det har vi,koset oss masse,grillet og spist god mat=)

Mange påskeklemmer fra meg=)

Fortsetter under...

Herregud!! Er det muulig? Synes virkelig synd på dere.. Er det rart det er vanskelig å stole på leger?? Håper virkelig dere blir hørt og sendt til spesialister med en gang!!! Det høres jo ut som han har astma, akkurat slik lillesøsteren min var, de var ut og inn av sykehus i seks år.. er innom noen ganger enda også.. samme med den den minste søstra mi også.. hun har vært inn og ut a sykehus og eksperter og ingen klarer finne ut av utslettet hun har over hele kroppen!

Håper dere møter på riktig person og får klarhet i alt! Det kan ikke være godt å leve sånn! Slå i bordet, og krev det dere har rett på!!

Blir litt sint her jeg sitter, og kan ikke tenke meg hvordan dere har det... off....

Vi har hatt en fin påske, med famile frokost og egg hele uka! (ja dette er fise familien.. hehehe) Vi har gått turer og kost oss... jeg har jobba kveld hele uka, og ble passe lei i går kveld da jeg skulle stenge kl ti (det var ingen der) men det ende med at siste person ikke gikk før ti på halv ett!! Fulle folk som såvidt hadde råd til å betale.. (mista ca 300 kr tidligere på dagen pga at folk stakk av og jeg glemte å slå inn til noen andre... innvikla.... )

Men men.. har fri i dag, skal egentig vaske hele leiligheten, men så datt jeg jo ned her da! :)

Natalie våkner vel snart, hun har sovet i to timer snart... deili... (stygt å si det, men det er litt godt når hun sover også... )

Natalie spiser bare frokosten sin selv hun.. hun må vel få prøve å spise middagen sin selv snart også.. hehe.. det skal bli spennende... hun går skikkelig nå da, trasker rundt i hele leiligheten, og springer nesten noen ganger, det er så søtt å se på!! :)

Der våkna hun ja! Blid som en sol! Håper det ordner seg for dere nå da, og at dere får klarhet i det!

Mange klemmer fra Monica og Natalie

Ja,i morgen skal legen få høre alt det her,og vi skal ha klare svar på hva det er som skjer,og hva som kommer til å skje videre,begynner å bli temmelig lei av at ingen kan svare oss.

Så bra at dere har hatt en fin påske da,selv om du har jobba i hele påska,skjønner godt at du blir lei hvis folk ikke vil gå hehe=)

Idag fikk faktis Simen litt til å spise middagen med skje,etter mye att og frem og måtte vise han det sikkert 50ganger hehe,men må til det:)

Vi prøvde å la Natalie spise litt i går, etter at hun hadde fått i seg det meste! Hun ble storfornøyd, selv om det ikke var så mye på skjeen da! hehe

Til slutt måtte vi bare ta fra henne for hun satt leeenge... spiste opp nesten alt også! :) og det var nesten dobbelt posjon!!

Det var ikke så populært, men det gikk greit når bamsen kom da.. hehe

Så lenger oppe at dere hadde fått time! Det er bra, håper de finner raskt ut av det så dere slipper å plages med det! Lykke til på lege/sjukehus timen da!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...