Gå til innhold

Når slutte med bag i vogn og la barnet få sitte litt skrått?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kunne ikke bruke en skrå pute (nærmest en kile) i ryggen oppi bagen, da? Vi brukte det avogtil fra hun var drøye 5 mnd og helt til vi gikk over til sportsdelen da hun var rett over 6 mnd.

Datteren min er 4,5 mnd, og vi har akkurat gått over til sportsvogn.

En som kan legges helt ned når hun sovner.

Hun har sittet bakoverlent, omtrent som i en vippestol, i bagen i 2-3 uker allerede. Hun har illskreket nede i bagen, og ville nok opp for å se. Jeg har brukt en vogndyne som jeg brette i fire og la under posen i hodeenden av bagen. Tok den så bort kort tid etter at hun hadde sovnet. Det fungerte veldig bra.

Jeg spurte fysioterapauten på helsest. , og hun sa at det er helt greit å la barna sitte skrått en del. Det er 90 graders vinkel og belastning på ryggen man skal unngå.

Så bare bruk sunn fornuft.

Annonse

marius er så lang og tjukk nå at han og voksiposen ikke får plass i bagen til vogna..hehe.. han er 5 mnd nå;) så idag for 1.gang tok jwg vekk bagen og satte ryggen så vidt opp. han ble så rolig da jeg satt han nedi.. nå fikk han endelig se litt av verdenen. det var moro å se en så blid og fornøyd gutt som tittet nysgjerrig rundt seg.

jeg la selvfølgelig ned ryggen da han sovnet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...