Gå til innhold

Noen som venter baby i slutten av september/begynnelsen av oktober?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åja :)

Har du lagt ut bilde av magen din her på BIM?

Er det du selv som vil ta keisersnitt i stedet for å føde? eller?

Hvorfor det da?

Jeg skal på UL 2.mai så da får jeg vel en mer nøyaktig termin og forholde meg til :)

Hei igjenn :) Jeg må ha keiser snitt. Har nettopp vært igjennom en stor operasjon. Lagt inn dren fra ryggmargen til buken pga forhøyet trykk i hjernen. Innvikla greier :) Skulle egentlig føde på Tønsberg, men pga sikkerheten vil dem at jeg skal føde på Riksen pga d var der dem opererte meg. Det er bare på riksen dem tar sånne operasjoner som jeg har hatt. Så andre sykehus har ikke samme kunnskapen sånn itilfelle jeg måtte ha haste keisersnitt. Så derfor vil dem være på den sikre siden. Hadde keisersnitt m førstemann og, synest det var helt greit.

Annonse

Termin er 4. oktober, og jeg er som sagt overbevist om at det blir tvillinger, hehe! Magen er allerede diger! =P Men det får jeg jo svar på på UL, 3. mai =) Har ikke tatt bilde, men det var noen her osm la ut link til side som viste magebilder uke for uke:

http://www.min-mave.dk/index.php?vis=galleri&kat=3&id=2162&start=10

Da har jeg også fått lagt ut bilde... det ble litt lite når jeg lastet det opp,

vet ikke helt hvorfor jeg.

Bildet er 1 uke gammelt da. skal ta nytt i morgen...

Da venter vi bare på bilde av deg Haldis84:)

Annonse

Jeg har termin 29 sept. og jeg syns magen min ble plutselig stor!! Folk snakker om tvillinger!! regner med at det er normalt da, og det er og helt forskjellig fra person til person!!!!

Husk at magen varierer VELDIG fra person til person. Kommer helt an på hvordan livmoren ligger. De som er andregansfødende får ofte mage tidligere en førstegansfødende.

Her er linken min:

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/420688

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...