Gå til innhold

Noen bra bøker om IVF?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mitt tips:

"Eggløsning - en fortelling om lengselen etter et barn"

(forfattere: Judith Uyterlinde)

Omtale:

Forfatteren skriver her om sine erfaringer med barnløshet. Om jaget etter å bli gravid, spontanaborter, svangerskap utenfor livmoren og mislykkede IVF-forsøk. I boken beskriver hun følelsene hun har når mannen ikke forstår lengselen hennes etter barn, tankene som oppstår når andre kvinner i nærmiljøet får velskapte barn og om forholdet til moren og hennes sykdom.

Har ikke lest den selv, men har hørt at den er bra. Den kan bestilles på www.haugenbok.no

En annen bok som kan leses er denne: Hvor blir barnet av. Gå inn på denne linken og les mer.

http://www.prodat.no/loopsites/sirene/sites/sirene/go.cfm?id=65529&type=custom_sirene_utgivelse〈=nob&path=0i43418i65529

Her har noen par skrevet om det å gå gjennom ass befr, samt ulike leger har skrevet litt om forksjellig innen ass befr. Kjekk lesing.

Hei !

Jeg ble også nysgjerrig på boken : Hvor ble barnet av ? (Sirene Forlag)

Leste på nettet om det,på Sirene Forlags sider og man kunne bestille den der....men godt at jeg ikke bestilte den der.

Samme boken bestilte jeg fra Haugenbok.no for 198 kr direkte levert,ingen andre kostnader.

Sirene F. de skulle ha 298 kr + frakt !!!! Da hadde jeg havnet over 300 kr.

Men nå er boken på tur til meg for bare 198 kr !(de er så raske å levere i tillegg)

Måtte bare tipse dere om pris forkjellen:-)

Gleder meg til å lese den.........

Annonse

Å nei! Måtte du fortelle dette da...!!!

Har bestilt den på bokklubben jeg, tror det kom på 298....

Ja ja... Gjort er gjort, spist er spist....

(Selvfølgelig fint at du opplyser om det, sikkert flere som er interessert i slike bøker:-))

God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...