Gå til innhold

Juli: Flere juli barn som sier mamma eller noen andre ord???

fox`y

Anbefalte innlegg

Poden har begynt å si mamma, er så stolt=O) sa d noen ganger da han var 7 mnd, men nå roper han vist han ikke ser meg osv.. å han er så sjønn. hihi=O) sier også nei,dada,hei.. arti alder dette... gleder meg til han lærer flere ord..

noen flere som har begynt å småprate?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jada, her er det mamamamamam hele dagen lang he,he, særlig hvis det er noe vi ike er helt enig i, ja, eller noe vi vil ;O)

I helgen kom også papapapa så da er han og fornøyd. rister på hodet og ler hvis hun ikke vil spise maten sin (sukk).

men mamamamam er altså det første vi har klart å tyde av alle lydene! Hurra!!! :o) sååå glad da! Ville gjerne at det skulle kommer før pappa *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her "tjatrer" mini hele dagen .- men det eneste vi kan høre tydelig er MAMMAAAA & PAPPAAAAA!! ( kanskje fordi vi vil høre det...hihi)

Men har blitt helt ille med at jeg ikke kan gå ut av rommet - skikkelig separasjonsangst... slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg legger god viljen til så kan jeg høre at hun sier både mamma og ha det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d er helt forferdelig dette med seprasjonsangst, poden har holdt på i 2 mnd han nå, hyler når jeg drar på do osv.. huff. men d blir nokk likere ettervert *håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sier nei, nei nei. He he. Også påsto pappaèn at han sa pappa i dag, men jeg tror han ikke!!! Det går jo ikke an at han sier pappa før mamma, ikke sant??? He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...