Sukkerblomst6 Skrevet 17. april 2006 #1 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg er gravid i mors uke 9. Lurte bare på om noen kan gi et hint på når det blir synlig at man er gravid...sjønner at det er individuelt, men når jeg ser meg i profil i speilet synes jeg at magen min er synlig. Jeg er normalt/tynn men kan dette stemme??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3guttsmamma;) Skrevet 17. april 2006 #2 Del Skrevet 17. april 2006 forige gang jeg var gravid fikk jeg litt mage rundt uke 12 og det var visst litt tidlig sa folk....men det er veldig forskjellig da så har du fått mage synse du så har du kanskje det... lykke til hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mensana Skrevet 17. april 2006 #3 Del Skrevet 17. april 2006 I kveld ser jeg ut som jeg er fem mnd på vei.... er så oppblåst at magen strutter... blir visst sånn på kvelden for tiden.. Men om morgenen er magen min flat igjen, og jeg kjenner ikke antydning til livmoren enda (er i uke 8, en uke kortere enn deg..). Tror tarmene mine holder på å flytte opp en etasje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjatjo Skrevet 17. april 2006 #4 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg føler at jeg har blitt stor....spes. om kveldene. På morgenen ser jeg nogenlunde grei ut, men sliter med buksene mine. Er 8+3 i dag! Gravidmage har jeg jo ikke enda, det er vel mest veske og luft tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerblomst6 Skrevet 18. april 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 18. april 2006 Kjekt å høre at andre er i "samme båt"....er nok som du sier spesielt opplåst på kvelden.....Magen får vi vel vente en stund til på:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninna Skrevet 18. april 2006 #6 Del Skrevet 18. april 2006 Hei! Jeg er i mors uke 8 og synes også at magen min er blitt synlig. Fikk nesten ikke puste da jeg prøvde et skjørt istad... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma28MedSpire Skrevet 18. april 2006 #7 Del Skrevet 18. april 2006 Hei jeg er i uke 17 og har så vidt fått en liten kul nå. Tror jeg hadde større mage rundt uke 12-13, men da var det for det meste bare luft...var veldig oppblåst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svensen Skrevet 19. april 2006 #8 Del Skrevet 19. april 2006 Nå er det synlig for de som kjenner meg og vet om det - jeg er 10 uker på vei. Jeg er overvektig og har alltid hatt litt mage, men dette er noe annet, nå er det "tykk", ikke "god og rund". Håper magen vokser i rykk og napp - hvis det fortsetter sånn blir jeg kjempesvær! Buksene strammer. Det er eneste positive er at rumpen er blitt mindre - så buksene sagger bak. Forstå det den som kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå