Anonym bruker Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Jeg har sluttet å amme og har mistet matlysta helt... spiser altså men ikke så mye lengere... noen flere?
mamman&prinsessene Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Jeg har trappet veldig ned, har en datter på 10mndr (var bare innom 1-2 og så innlegget ditt :-)) så har tenkt å amme litt lenger, men har og mye mindre matlyst. Ser jo en klar sammenheng i det egentlig, vi trenger ikke like mye nærig nå som vi ikke skal gi fra oss så mye.
2 herlige gutter ;-) Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 jeg har SÅ lyst på mat hele tiden jeg, og spiser og spiset, men raser ned i vekt... helt håpløst! jeg var tynn før jeg ble gravid, og håpte egentlig at jeg skulle la være å gå ned de siste 5 kiloene etter amming osv... men i stedet veier jeg 5 kg mindre nå, enn tidligere... føler meg som er skjelett og er virkelig ikke pen å se på uten klær nå altså... håper jeg kan gå opp snart, for dette er ikke spes gøy...ikke artig å gå i bikini når ribbeina stikker ut! :-/
Forskeren Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 Jeg har vel gått ned ca. 3 kg etter jeg sluttet for 3 mnd siden, men synes jeg spiser omtrent likt. Nå var det veldig lite amming den siste tiden også. Jeg klager imidlertid ikke, kunne tenkt meg enda 5 kg ned.
heleneogde2gutta Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 hei, ja- jeg har gått ned 2,5-3 kg på 3 mnd.Etter amming. JEg var så fortvila, for mens jeg ammet gikk jeg opp, nesten hver mnd. og jeg som hadde hørt av "alle" at man gikk ned i vekt når man ammet.. jeg blir mye fortere mett nå enn tidligere, men er like glad i mat;)
Gjest Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 Ja, mistet et par kilo etter ammeslutt. Har en veldig aktiv krabat, så jeg har ikke alltid hatt tid til å spise ordentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå