Gå til innhold

Noen som har gått ned i vekt etter dere sluttet å amme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sluttet å amme og har mistet matlysta helt... spiser altså men ikke så mye lengere... noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har trappet veldig ned, har en datter på 10mndr (var bare innom 1-2 og så innlegget ditt :-)) så har tenkt å amme litt lenger, men har og mye mindre matlyst. Ser jo en klar sammenheng i det egentlig, vi trenger ikke like mye nærig nå som vi ikke skal gi fra oss så mye.

Skrevet

jeg har SÅ lyst på mat hele tiden jeg, og spiser og spiset, men raser ned i vekt... helt håpløst! jeg var tynn før jeg ble gravid, og håpte egentlig at jeg skulle la være å gå ned de siste 5 kiloene etter amming osv... men i stedet veier jeg 5 kg mindre nå, enn tidligere...

føler meg som er skjelett og er virkelig ikke pen å se på uten klær nå altså...

håper jeg kan gå opp snart, for dette er ikke spes gøy...ikke artig å gå i bikini når ribbeina stikker ut! :-/

Skrevet

Jeg har vel gått ned ca. 3 kg etter jeg sluttet for 3 mnd siden, men synes jeg spiser omtrent likt. Nå var det veldig lite amming den siste tiden også. Jeg klager imidlertid ikke, kunne tenkt meg enda 5 kg ned.

Skrevet

hei,

ja- jeg har gått ned 2,5-3 kg på 3 mnd.Etter amming.

JEg var så fortvila, for mens jeg ammet gikk jeg opp, nesten hver mnd. og jeg som hadde hørt av "alle" at man gikk ned i vekt når man ammet..

jeg blir mye fortere mett nå enn tidligere, men er like glad i mat;)

Skrevet

Ja, mistet et par kilo etter ammeslutt. Har en veldig aktiv krabat, så jeg har ikke alltid hatt tid til å spise ordentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...