nick_330110 Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 min sønn har sin første løse tann - stor begivenhet! Det er vel ikke så lenge til den løsner, eller tar det lang tid?? Det jeg lurer på er hvor mye tannfeen gir i disse dager...! Er det ulik pris på ulike tenner? Sikkert mye forskjellig her.
Gjest Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg hadde tenkt å gi 10-20 kr. Gutten min kommer ikke til å se på størrelsen på pengen, det er vel mer det at han har fått penge av tannfeen.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 20 kr for en vanlig tann vil jeg gi hvertfall
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Jeg aner ikke,men jeg spurte en eleven (som nettopp hadde mistet ei tann)på skolen der jeg jobber,om han hadde lagt tanna i ett glass med vann,for det gjorde jeg når jeg var liten,da svarte han meg at det kunne han ikke for da ville jo pengen bli våt,så han la tanna på bomull i stedet.. han hadde fått 50 kroner...Måtte flire litt av han da,men synes jo det var litt mye penger da..
d",)~^~^~ Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Da jeg var liten fikk jeg ikke likt beløp, det kom vel litt an på hva mamma hadde i lommeboka. Men jeg hadde tenkt ca 10-20 kroner når den tid kommer.
ungdomsmor Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 eldstedatteren min snart 7 har mistet tenner,hun fikk 20kr for fortenner og 10kr for andre tenner ,og på henne så tok det en stund fra den var løs til den datt ut,kommer nok litt ann på om dem rikser mye på dem osv
Anonym bruker Skrevet 20. april 2006 #7 Skrevet 20. april 2006 Jenta her mistet sin første tann i går og ventet seg en gullpenge - så da fikk hun en 20krone. Og den skal hun kjøpe epler for!!!
Kjel-Tring Skrevet 20. april 2006 #8 Skrevet 20. april 2006 Jenta mi mistet sist uke og hun fikk 26kr!Gullpeng og stor og liten peng.Tanna og pengene ligger ennå i glasset for hun vil vise det til alle. Hennes begynte å løsne rett etter nyttår og hun har ikke rikset noe på den.Ingen andre som er løse foreløbig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå