*Harley chick* Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Lurer fælt på å skaffe meg lekegrind, men har ingen erfaring med det fra før, om det virkelig er no vits....kjedelig å kjøpe en for så å finne ut at det var bortkasta. Hva er deres erfaring? Småen er 7 mnd i morra og kryper på alle fire og klatrer jo på alt c",)
"Frostpinnen" Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Gutten min er oxo 7 mnd, men krabber ikke enda, men vi har allerede gått til innkjøp av lekegrind. Tenker den blir god å ha når han får fart på seg visst jeg ut av rommet en tur
nenja Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 Vi har hatt lekegrind siden gutten ble født (9 mnd nå). Personlig synes jeg det har vært veldig greit i forbindelse med at jeg plasserer han der dersom det ringer på, jeg skal på do, opp å ordne noe osv. Har hund så det er greit å være på den sikre siden. Synes derimot det er helt feil å bruke den som et sted du forventer at barnet skal sitte å leke i, i lengre perioder. Hvis du går til innkjøp av en så ville jeg anbefale en som kan senkes og heves hvis dere noen gang skal ha flere barn, - veldig greit fra nestemann er liten, når eldstemann skal "pille" hele tiden;)
*Harley chick* Skrevet 17. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2006 Er stort sett bare når jeg skal i kjelleren og vaske klær og hente posten og slikt jeg trenger ett "bur" og putte krabaten oppi c",) Har ikke snudd ryggen til i to sek før han er i hælene på meg...Travel periode dette hehe....Takk for svar..c",)
nenja Skrevet 17. april 2006 #5 Skrevet 17. april 2006 Bra, - skjønner godt hva du mener. Til ditt bruk tror jeg da at du vil ha bra nytte av "buret". Ha en strålende kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå