Gå til innhold

Går drømmer i oppfyllelse??

Anbefalte innlegg

hei og hå. .

vet dere hva? nå må jeg bare fortelle dere noe ganske så pussig. etter nattens jobbing fikk jeg kommet meg i seng og da drømte jeg at jeg hadde fått 2 tvilling-gutter og at puppene var fulle av melk. d var såå virkelig at jeg var nesten skremt når jeg våkna. da jeg hadde en SA i aug så drømte jeg før d skjedde at jeg var på Riksen pga.at d var noe galt med barnet. legen skrev til meg på et ark at d var en gutt og en jente, men kom aldri så langt at han skrev hva som var galt og så våkna jeg. jeg har oxo drømt andre fam.medlemmer og d har stemt på en prikk. drømte en gang at ansiktet til babyen til kusina mi var i brann, og da hun var på UL så dem at d var noe galt med ansiktet hans. han ble født med leppe/gane-spalte. da hun skulle ha neste i fjor "så" jeg en jente og d stemte oxo. så nå er jeg litt sånn små-stressa her,kan man vel si. .er d noen andre som har slike drømmer og har d stemt??

nå er jeg spent =) =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4782117-g%C3%A5r-dr%C3%B8mmer-i-oppfyllelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, dette hørtes spennende ut!! Du må sikkert være sanndrømmer =)

Håper virkelig drømmen din i natt også blir virkelighet!! Så gøy det hadde vært =))

Jeg har ikke slike "evner", men jeg drømmer av og til at jeg er gravid, har født en baby eller driver og ammer en liten en, men det er nok fordi jeg tenker så masse på det og fordi det er ett så høyt ønske...

Dette ønsket er sikkert så inngrodd att det ubevisste må bearbeide det om natten =))

• 2 uker senere...

Heisann folkens. .

skyver denne litt opp siden d er kommet så mange nye her. .kanskje noen har "sånne" drømmer og at d har gått i oppfyllelse. .

syns at dette er litt spennende,enten d stemmer eller ikke..

glemte forresten å fortelle dere at like etter at jeg mista i -aug så drømte jeg en liten jentebaby med smokk som lå i bilen min,og jeg tenkte at dette er er jo ikke den jenta jeg har for hun er jo stor og brukte heller aldri smokk..i samme drømmen drømte jeg oxo at jeg plutselig husket at faren min var død og våknet med at jeg gråt som en foss,men faren min lever i beste velgående,han.. så hva alt dette betyr aner jeg ikke,men d får vel tiden vise. .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...