Maddi Skrevet 17. april 2006 #1 Del Skrevet 17. april 2006 Tusen takk for de svarene jeg fikk på innlegget mitt. Da jeg leste "gratulerer" forandret mye seg her hjemme. Plutselig ble jeg veldig glad, også såå stolt da gitt! Hihi! Så tusen takk Jeg ser at noen har nevnt stikking i siden...det har jeg også...hva er det? Jeg har vært (og er!) veldig dårlig. Spesiellt om natten. Har også en del vondt (ubestemt verking i magen, på en måte). Er oppblåst og kaster opp. Men så vidt jeg kan forstå så er jeg ikke mer enn max 6 uker... er det vanlig å være så dårlig så tidlig? (Har vært sånn i 2 uker alt... ) Eller er jeg bare veldig uheldig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg og min lillle sønn Skrevet 17. april 2006 #2 Del Skrevet 17. april 2006 jeg er kvalm som bare det.. hele dagen.. er i ca uke 6.. Og mensmurringer.. på en måte verking slik du beskriver det. Det er min første, så vet ikke om det er vanlig, men jeg leser flere innlegg her som beskriver de samme symptomene, så jeg regner med det er normalt kanskje vi bare er uheldige.. (eller heldige?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå