Gå til innhold

Er det "normalt" å lekke når ho er 6 uker???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg lekker litt enda og dattera vår er 9 uker,mest dagene etter at hun har hatt små øke perioder,men har alltid innlegg i bh i tilfelle.Lekker uansett på natta for da spiser hun maks 3 ganger mellom kl 19-09

tror dette er veldig opp og ned... jeg lekker bare når det er veldig "fult", og jenta mi er 4 mnd. min søster lakk som ei sil i hvertall 6 mnd.

Kanskje du har mer melk nå enn sist?

jeg bruker alltid papirinnlegg fra apoteket innenfor ullinnlegget. De samler opp evt lekkasje både mellom og under måltid. Kjekt synes jeg:)

Annonse

Gutten min er 3 mnd. Jeg har alltid lekket en del, men den siste mnd har ammeinnleggene klart oppgaven.. bruker to papirinnlegg oppå hverandre...

men nå har lillegutt begynnt å sove lenge om nettene. noen ganger sover han rundt. dette medfører at jeg våkner opp i en dam av melk... uff..har tisselaken og håndkle for å ikke skade senga..

Det (som det meste anna) er nok veldig individuelt, og kan nok variere frå ein ammeperiode til neste. Eg har gått med ammeinnlegg (papir + ull) konstant i 7 mnd no. I går prøvde eg meg uten, men det gjekk ikkje så bra... Som hos så mange andre lekker det av høgre pupp når han et av venstre og omvendt.

Annonse

Jeg lakk som en sil til snuppa var i alle fall 8-9 mnd, og litt etter det. Når hun ble litt over året kunne jeg ha ullinnlegg uten noe inni, selv under amming. Når jeg ammer om natta må jeg fremdeles ha en klut jeg holder over det andre brystet, men lekker ikke lenger uten at jeg ammer. Sluttet med BH om natta da snuppa var rundt året eller litt før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...