smokie m/ nr 3. Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Har ikkje sett på symaskina etter 9. klasse, men har blitt inspirert til å finne den fram att... Har begynt å sy asiatiske bæreselar, Mei tai, driv no med den 4.... Den første var veldig misslykka, men det har gått bedre og bedre. I morgo skal eg på stoffbutikk og kjøpe stoff til Ranveig R sin vognpose... Yuhuu!!!!
**synne** Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Den vognposen blir kjempebra!! Eg har alt laga to stykk, og eg har knapt sydd før eg heller... Sant det e kjekt?? Og ja, masse stilig i bladene og!!
skorpion-75 Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 så flinke dere er.. kunne ønske jeg kunne sy jeg. Men med min tålmodighet hadde jeg vel gitt opp før jeg hadde fått begynt..
smokie m/ nr 3. Skrevet 18. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2006 Det er jo det som er heile greia... EG kan jo ikkje sy, men fekk det til likevel!! I dag har eg trava rundt med min heimelaga Mei tai, og vore sååå stolt :-) Småen er nesten 11 kg, men eg merkar ikkje at eg bærer han ein gong!! Kjempe stolt!!
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Oi, så stilig!!! Hvor finner jeg mønster på dette?? Jeg vil også ha det... )
smokie m/ nr 3. Skrevet 18. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2006 Her står ei norsk oppskrift på Mei tai. http://www.tettinntil.com/forumet/showthread.php?t=114 Her er ei engelsk, men med masse fine bilder. http://www.baypathleos.com/mt_instructions.shtml I hovudsak bestar ein Mei tai av eit bærestykke på 45x50 cm, eg syr sammen to-tre tøystykker, kjekt å ha eit fint/tøft mønster på iallefall ei av sidene. Dessuten 3 selar på 160-180 cm, to til å ha over skuldrene og ein til å dele og ha rundt livet. Eg tykkjer det er viktig å "fore" selene som skal over skuldrene, så eg putter inni tre lag med fleece ca 40-50 cm langt, slik at det dekker skuldrene. Det er veldig enkelt å sy, eg har kjøpt to meter med litt kraftig stoff; bomullslerret eller lin, og så eit pyntestoff. Tilsammen kostar det cå 150 kr i stoff og sytråd. Og den er veldig god å bære i, både framme, bak og på hofta. Det er berre å spørre viss det er noko de lurer på, eg føler eg "kan" Mei tai no, etter å ha sydd 4 stykk i påsken.. (og dessuten har to som eg har kjøpt...)
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 19. april 2006 #8 Skrevet 19. april 2006 Tuuusen takk! Skal prøve å få kommet meg ut i morgen for å kjøpe stoff og så må jeg blåse støvet av symaskinen, hehe! Dette blir spennende!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå