Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så var påsken over, og vi er komt ned igjen fra hytta!

Herlig med ferie, sjølv om sola har latt venta på seg..

Har ikkje vært det store påskeværet her på vestelandet nei.. Men, men, har kost oss likevel! Og noen skiturar har det blitt!

Ellers har eg tatt sprøyter i ferien, beg. 11 april, og er over halvvegs! Det har gått kjempefint, ingen bivirkningar så langt, bare eit blåmerke:) Trur samboer traff ei blodåra eine gangen:)

Koss har dåkke andre hatt det då damer?

Er jo veldig spent på om det har blitt noen positive testar i løpet av ferien??:)

Og kva med dåkke andre som sprayer og stikker??:)

Klem fra ei som har hilst på påskeharen (og han lovte meg eit kjempeegg som skulle klora seg fast),

Fortsetter under...

Velkommen hjem!

Synes det har vært godt med en liten ferie fra BiM - kan lett bli hekta her inne, i hvert fall nå som uttak og rugetid nærmer seg:-)

Vi ligger jo ganske likt i løypa, så vi får holde kontakten de neste ukene.

Klem

Hei smilevennen!

Godt å gøre du har hatt det fint i påsken og at stikkinga går bra :-)

Påskeharen skal ha gjort sitt, og du venter bare på gullegget... Dette skal nok gå bra... :-)

Krysser alt for deg jeg vennen!

Møtes på chatten en kveld eller??

I morgen kveld kanskje?? Rundt 21.30??

Hadde vært koselig å snakke litt igjen :-)

Uansett, fortsatt lykke til!

Klem fra lille..

hei smilet

Så kjekt å få hilsen fra deg. Har tenkt masse på deg også i påsken. Har hatt det fint. Vi kom hjem på søndag da været var så surt. Her svinger følelsene veldig fra time til time, minutt til minutt. Prøver jo å la de positive tankene komme de negative i forkjøpet men det har vært en tøff og spennende tid. Har hatt tre nervepirrende dager hvor jeg trodde mensen skulle komme for fullt. Det begynte på lørdag med litt spotting. Ikke noe i trusa men det kom da jeg skulle tørke meg etter toalettbesøk. Det samme fortsatte på søndagen men da mindre. I dag begynte dagen med litt koagler og jeg var sikker på at nå var toget gått. Iløpet av dagen har dette avtatt. Nå kommer det nesten ingenting. Bare litt brun crinone. Nei blir helt tussete av dette. Vi lever i håpet om at spiren driver å borer seg fast:) Tenkte jeg skulle prøve å holde meg borte fra debatten til etter testen på torsdag. Kanskje vi kan treffes på chatten på torsdag kveld???

Lykke til. Kjekt å høre at det gikk bra med stikkingen på Hemsen (jeg er dere for meg:)

Goe Klem

Ja, sku tatt bilde av oss då på hemsen:) Stikkinga går fint den!

Godt å høra at det går bra så langt med dåkke! Har trua på at det er festeblødning eg:) Krysser fingrane for dåkke¤¤¤ Dette må gå bra!!

Så flink du er som klarer å venta til torsdag! Sikkert lurt det, men veit ikkje heilt om eg klarer å la være å testa før tida....:)

Vi kan godt møtast torsdag! Skal ha klubb då, men om det passer på ettermiddagen, så snakkes vi då?!!

Klem fra

Annonse

Hei Smilet:)

Velkommen tilbake fra påskeferie. Fint å høre at det går så bra med stikkingen. Jeg har nå tatt sprøyte i 5 dager og skal på UL på fredag, er spent på hva de sier da. Satser på at det braker løs i neste uke med uttak og innsetting....

Det har vært veldig deilig med ferie, har bare vært med familien, gått på ski og spist god mat. Har nesten ikke tenkt på ivf i det hele tatt. Kjenner at jeg begynner å få mere sommerfugler i magen nå som det nærmer seg.

Go-klæm

Ja, det er ei spennade tid vi går i møte!!!

Eg og skal på UL på fredag og er kjempespent!!!

Må kanskje sette sprøyta sjølv i dag og... Samboer sin jobb det, men han jobber overtid i dag. Uææ..

Men eg skal no takla det og:)

Hei smilet:o)

Jeg har hatt 40 i feber og halsbetennelse i påska, jeg....sukk.

Men finn noen få fine dager likevel. Kjedelig å være syk! Hmmm.

Skal følge med deg framover og håper på det beste!!! To blå strek vettu!

Lykke til videre med stikking:o)

God klem fra meg:o)

Takk for det vennen:)

Ja, no gjenstår det bare ei sprøyta her, så er det klart for UL!!!

Og ventetida er snart over for denne gang!

Så kjipt å væra sjuk i påsken då... Aldri kjekt å væra sjuk, og ihvertfall ikkje når ein har ferie..:(

Håper du er frisk og sprek no då!!!

Og snart klar for nytt forsøk?!! Unner deg virkelig det veit du:)

Go-klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...