Gjest Skrevet 17. april 2006 #1 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg skulle hatt mens for en uke siden. Hadde skikkelige menssmerter den dagen den skulle ha kommet og det kom litt brunlig utflod. Jeg tok en CB eltest som gav utslag, noe den også gjorde da jeg skulle hatt eggløsning. Jeg har noe som ligner på hetetokter innimellom og puppene er rare. Dessuten har jeg menssmerter innimellom og, men det kommer ingen mens.. Skal ta en gravitest i morgen, men er så redd for at den skal være negativ. Har på følelsen at det er en liten spire der, men likevel... Kan man ha el 16 dager etter forrige el? Eller har eltesten slått ut på hcg/graviditet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. april 2006 #2 Del Skrevet 17. april 2006 Synst det virker veldig lovende ut jeg.Lykke til med testen i morgen.Krysser fingrene for at den er positiv:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ouagadougou Skrevet 17. april 2006 #3 Del Skrevet 17. april 2006 Høres ut som du er gravid... Ikke minst fordi du er en uke forsinket, fordi du har hatt menssmerter (det hadde jeg mye i starten) og fordi El-testen har slått ut (jeg tok en el-test etter at jeg hadde fått positiv graviditetstest, den var positiv..) Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå