Gå til innhold

ma i oktober

blomster piga :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde selv MA i oktober og er heller ikke gravid. Blir snart gal av all testing!!! Vi har fått svar på prøver om dårlig sædkvalitet så nå har vi sendr\t søknad om prøverør.Alle rundt meg bllir gravid mens jeg sitter her å venter og håper :( Er selvfølgelig glad på de sine vegne, men er bare så vanvittig misunnelig!!! Hvorfor kan ikke jeg også klare det???

Har du vært til gyn og sjekket diverse?

Når hadde du termin?

Jeg skulle ha på selveste 17. mai så jeg gruer meg forferdelig til den dagen :(

Vi vart henvist til gynokolog av fastlegen etter vi hadde prøvd i over 1 1/2 år. Når vi endelig fikk time der og tok innvendig UL så var jeg gravid :) Men den lykken varte ikke lenge, men det var greit at vi oppdaget det så tidlig da. Vi hadde da sendt inn sædprøve, men ville ikke gå noe videre i testing siden vi hadde blitt gravid uten hjelp, men det er nå 1/2 år siden så vi fikk ny time og testet oss for mye før hun sendte søknaden om prøverør.

Hadde jeg vært deg hadde jeg bestilt time hos fastlege for å få henvisning videre. Det er vanlig å få komme videre etter du har prøvd ett år. Jeg angrer på at vi ikke bestilte time før siden alt tar tid. Klokken min tikker kanskje litt raskt for tiden da jeg er 33 år :( Hvor gammel er du? Har du barn fra før?

Annonse

Hører så ofte at når man slutter å tenke på at man må bli gravid så skjer de, så når du skal gifte deg så er det ekstra store muligheter for deg :) Mange som har blitt de etter de har fått tankene over på bryllupsforberedelser så vi får krysse fingrene for deg :)

Er så lei av den komentaren om at vi ikke må fokusere så mye på det. Ikke lett å ikke tenke på det og stresse med de når det eneste du ønsker er å få en spire i magen...

ja vi har tenkt litt på det vi også, at det kanskje klaffer når vi får tankene over på bryllups feber.men i morgen ringer jeg og bestiller time hos en gynokolog, jeg er så redd for at det skal være noe galt. f.eks etter utskrapningen. det er ikke sikker at det går ann en gang, men jeg tenker nå på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...