Gå til innhold

Smaker dere på opptint morsmelk før dere gir den til barnet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg har aldri gitt guten vår mm på flaske, så det er ikkje ei aktuell problemstilling. Men eg har laga grønsaksmos/graut med mm i, og då "smakar" eg på den (og all annan mat han får) når eg matar han, for å sjekke at den ikkje er for varm eller kald.

Det er vel ikkje noko ekkelt med morsmelk? Smakar berre søtt og litt vassent.

Ja! Har nemleg opplevd at ho har vore sur, trass i oppbevaring etter alle kunstens reglar. Så eg sjekkar alltid.Og når ho ikkje er sur er det vel ikkje noko problem å smake på mjølka? Smaker berre som veldig tynn og søtleg skummamjølk. Ikkje snadder, akkurat, men ikkje kvalmt, heller.

Men dere klarer å dytte morsmelk i barna deres... :-) Nei, jeg "smakte" på morsmelken før jeg ga den på flaske... Hva er så ekkelt med det...? Er det noe som er så ekkelt at jeg ikke kan tenke meg å smake på det, aldri iverden om jeg da gir det til barnet mitt!!!!

Annonse

Den første gongen eg smakte på mjølka var det nettopp for å sjekke om ho verkeleg var frisk enno, for ho lukta heilt fint, men eg var redd ho hadde stede nokre timar for lenge i kjøleskapet etter frysing. Smakte på to dropar, og det smakte grotesk dårleg! Men lukta altså heilt OK. Sidan har eg konsekvent sjekka all morsmjølk som ikkje har vore heilt fersk. Betre at eg drikk eit par dropar sur mjølk (eg spyttar det jo, så klart) enn at junior gjer det!

Må kanskje tilføye at det har hendt berre to gongar at mjølka har vore sur, då (og eg har pumpa meg mykje). Som regel smakar ho berre som søtt vatn. Og det taklar eg.

Nå har ikke jeg noe frossen mm liggende (aldri fått dreisen på meieri-apparatet ;), men har smakt på den melka som kommer ut ja. Er jo så nysgjerrig! Smaker, som Vero sier, som søtt vann. Er ikke som jeg får tatt noen store slurker da, har tatt et par dråper på fingeren og smakt på :)

Har også smakt på mme, av ren nysgjerrighet. Og det smaker pussig nok helt annerledes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...