Gå til innhold

Nå er jeg så sinnsykt sliten av alt..=(

Anbefalte innlegg

Lillegutt har vært syk den siste uken... Har vært oppe uttallige ganger om natten.. Han har spydd og bæsjet ut alt som finnes i huset føles det ut som...

Pappaen har vært borte på jobb fra torsdagen til i går kveld, så ikke fått noen avlastning der...

Jeg er selv blitt småsyk.., men går greit så langt...

Når mannen kom hjem i går hadde jeg gledet meg til å endelig få litt avlastning.., men da har han blitt syk også... Han gjør ikke noe annet en å sove å fly på do...

Er ikke noe å gjøre med det.., men er så sliten nå at vet snart ikke hva jeg skal gjøre...=(

Nå har jeg ikke bare en sykling.., men to.. Og i tilegg er jeg langt fra i form selv....

Måtte bare syte litt...

Fortsetter under...

Huff. Føler med deg. Er ikke morsomt når sånt skjer. Har nettopp vært syke alle tre her i huset, og det var ikke gøy. Lillegutt var ikke akkurat i topphumør for å si det sånn (han er bare 3 mnd.)..

Sender deg en trøsteklem. Og håper dere blir fort friske igjen alle sammen.

Lørdag (8.) fikk lillemann feber.

Tirsdag (11.) ble jeg syk, oppkast og diare´

Torsdag (13) ble storegutten min syk,var hos legen i dag: mellomørebetennelse, mulig sprukken trommehinne, men blod og puss gjorde det vanskelig å se.

Lillemann hadde feber natt til idag, nå har han diare´.På toppen av det hele fikk jeg migrene igår! Faen til påske!

Det beste var da jeg ble syk å måtte be gubben komme hjem fra jobb å ta seg av ungene...han kjørte dem til mora si å dro rundt i byen å surra.Klokka fire kom dem hjem og jeg drog meg opp fra de iskalde flisene på badegulvet og tok meg av ungene...

Da kvelden kom gjespa gubben å sa: jeg er trøtt, det har vært en stri dag! Så la han seg på sofa å sov....

Mannfolk!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...