Gå til innhold

5,5 mnd og vil plutselig opp 4 om natten...?!?!? *gjesp*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har fra han var et par mnd sovet fra 09.00 - ca 06.07...... Men den siste uken våkner han gjerne 2-3 tiden .., gir han da smokken og han sovner igjen... Våkner igjen som regel kl.04.00.. Da får han mat og sovner igjen noen ganger.., men andre ganger er det morgen...

*gjesp*.. Ikke vant til dette jeg..=/

Noen som har vært borti at de fornadrer søvnmønster helt plutselig i den alderen???

Skrevet

Hos oss skjedde omtrent det same, men det gjekk tilbake til normalen då vi hengte opp lystett rullegardin på rommet hans. Viss det blir lyst på rommet om morgonen kan det kanskje vere verd eit forsøk?

Skrevet

Vi har lystette gardiner....=)

Skrevet

poden min er 4,5mnd og vi har hatt det akkurat likens de siste par ukene! Håper det er en kortvarig fase!

Skrevet

Tulla vår har også holdt på i et par uker....da er det morgen mellom 04 og 05.30 :-) men så sovner hun igjen etter 1-2 timer og da sover jeg også ;) hun er straks 5 mnd.....

Skrevet

Sånn var jenta mi rundt 4 mnd alder, men det gikk seg til igjen etter ett par uker. Var veldig slitsomt ja! Vet ikke hva det var jeg, men...

Skrevet

Lillen her i huset har holdt på sånn i 3 uker ca. Helt pyton. Jeg rekker akkurat å sovne for han er våken igjen.. Av og til for mat, men som regel er det ingenting. Bare oppmerksomhet oppmerksomhet!!!!!

Slitsomt! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...