Gå til innhold

Og så var påskeferien endelig over... ;-)

Gummelillan

Anbefalte innlegg

Kom hjem i går kveld etter århundrets kø selvsagt ned fra Hemsedal. Og syntes det var ufattelig godt å finne igjen senga mi (rent bort sett fra at kjøreturen jo hadde påført meg såååå mye kynnere og vondt i bekken/ryggen at jeg ikke fikk sove før langt på natt...).

Vi har hatt den mest tragikomiske påsken jeg kan huske. Dro opp tirsdag kveld og så frem til noen late dager på terrassen for mor, mens far og minstejenta kunne stå for ski og aking (eldstejenta var med sin far på påsketur). Men den gang ei. For pappa'n ble syk og har slitt med feber og oppkast hele uken. Og været har jo ikke akkurat vært bra... Og da har vi da hatt min kjære, men noe slitsomme, ettåring og maven min da, som har kjørt "show'et" i ferien. Ble så sliten at jeg nesten begynte å drømme om å få komme på jobb igjen i morgen... ;-)

Men, heldigvis snur jo humøret på en gravid raskere enn det meste, så NÅ er humøret atter på plass. For sambo har kommet seg på beina igjen og tatt med småfrøkna på hagesenteret. En tante har etterlyst de på besøk i ettermiddag også, så da kan mor kose seg hjemme alene under påskudd av at noen må jo ta seg av klesvasken...

Og på terrassen skinner nå solen og latte'n er klar, så da gjenstår det bare å ønske alle dere modenmammaer en strålende fin dag!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...