Gå til innhold

Hjelp, 13 mnd baby amok

Anbefalte innlegg

Gutten vår er 13 mnd. og sover vanligvis kl 20.00 til 07.00, med noen oppvåkninger innimellom hvor han bare får vann. Men igår vill han slett ikke sove når klokken ble åtte, derimot hylte han som en stukket gris til kl. 24, og vi puttet han i vognen for en trille tur, da sovnet han raskt. Sov frem til kl. 01.30 og gråt igjen 30 min. , før han sovnet. Imorges våknet han som vanlig, men var fremdeles sint. Han er ellers en blid fyr, han har aldri gråt utrøstelig.

Men igår var det som han var besatt, løp hysterisk rund og hylte ingenting hjalp. Det var så ille at naboene kom for å klage.

Jeg synes det var fælt, og nå lurer jeg så fælt på hva som har skjedd men gullet mitt. Han holder på å få tenner nr. 7+8, har ikke feber, men litt løs avføring. Han er nettopp begynt i barnehage men det ser ut til at han trives der. Noen som har opplevd lignende? Jeg er litt redd for at han hadde fått en psykose, fordi vi fikk lissom ikke kontakt med ham, men min mann mente vi ikke skulle ringe lege inatt. Men han er jo ikke helt seg selv idag heller. Hva skal vi gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4778682-hjelp-13-mnd-baby-amok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...