Gå til innhold

Juni: Lekasje om natta...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Bruker vanligvis Pampers 7-18. Men det skjedde 2ganger at hun lekte og våknet pga det. Så bruker vi Libero Discovery og det gikk bra. MEN jeg synes faktisk ikke at det er pga Libero, jeg fant ut at noen ganger fester jeg ikke bleia godt nok og i tillegg begynte Zoe å sove på siden, da kan det hende at det lekker der ved låret.... Så jeg sjekker festingen tydelig:)

Prøvd både pampers og libero i hans størrelse.....

Kan jo være fordi han ligger mer på siden ja at han lekker mer......

Vet ikke helt altså... Bare plutselig begynte han å lekke HVER natt! Og, hver morgen alt sengetøy i vaskemaskinen!

Annonse

Ser du har fått mange tips og erfaringer med bleier, så da gjenstår det bare ett spørsmål fra meg: Hvordan ligger tissen hans? Hos oss er Håvard en makk på stellebordet - og hvis vi ikke passer på så hender det at vi drar opp bleia uten å sjekke hvordan tissen ligger. Dersom den ikke peker nedover så lekker det på sida om natta på han også - særlig om han ligger på sida - og det gjør han en del.

up'n'go bleiene har jeg ikke prøvd....får prøve det også!

Alt er verdt et forsøk!

Joda, tissen hans vender nedover både når bleien tas på, og når den blir åpnet igjen... Kan jo være den flytter på seg i løpet av natta, men det blir jo litt vanskelig å kontrollere :o)

Takk for tips :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...