Gå til innhold

Shampoo mot håravfall...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sorry, prinsessem@mm@ men det er nok bare noe du føler. Har selv jobbet som frisør å vet at sånne produkter bare er tull i dette tilfellet. Det håret du mister når du ammer er bare det håret du ikke mistet når du gikk gravid, og er helt naturlig håravfall. Virker bare så mye fordi du har spart på det i 9mnd.

Så HI jeg vil ikke anbefale deg å bruke mye penger på et slikt produkt!

De selges pga. kvinner som er så dumme for å kjøpe dyre produkter som ikke virker. Jo dyrere, jo mer kvinner blir hektet på dem. Sorry, men det er virkelig sant, selv om det høres helt forferdelig ut.

Hilsen fra en kvinne som sluttet å handle dyre kosmetiske produkter og skjønte at ingenting er tapt.

Annonse

Jeg har hørt at hårafallet er hormonelt og grunnen til at vi mister så mye har ingenting med amming eller noe slikt heller..

Vi mister nemlig minimalt med hår når vi er gravide og det du mister nå er rett og slett hår du skulle ha mistet før. Eneste forskjellen er jo at alt mistes på en gang og da merker man jo det bedre..

Selv fikk jeg pannelugg..

men hvis dette er rett at det er hormonelt så hjelper absolutt ingen shampoo

Sorry jenter.

Det håravfallet som kommer 3-4 måneder etter fødselen er hormonelt betinget.

INGEN shampo, maske, kur eller annen behandling hjelper.

Generelt er b-vitaminer bra for hår, og en spssialshampo kan funke på generelt håravfall.

MEN;

dette håravfallet de fleste av oss opplever 3-4 måneder etter fødsel har med hormoner å gjøre..........samma hva du smører inn hodet med har det NULL innvirkning på hormonbalansen i kroppen.

Annonse

Oi ser at mange sier at dette ikke funker. Vel da har det vært tilfeldigheter på meg to ganger.

For 2 år siden hadde jeg kyssesyken å mistet masse hår i lang tid etterpå. Etter 2mnd med ekstremt håravfall prøvde jeg denne shampoen og den du skal dryppe noen dråper i hodebunnen å massere inn.. etter et par uker begynte jeg å miste mindre hår og etter noen dager mistet jeg nesten ikke hår.

3mnd etter fødsel begynte jeg å miste hår. Masse hår. Senga var full av hår og det var hår overalt i leiligheten. Så jeg tenkte jeg skulle prøve denne shampoen igjen. Å det gjorde jeg. Å etter 3 uker mistet jeg nesten ikke hår.

Det eneste med det du skal dryppe i hodebunnen er at du kan få fett hår i hodebunnen mens du er i denne prosessen. Men det var jammen verdt det. Så 4mnd etter fødsel slutta jeg å miste hår :)

Har også ei venninne som begynte å miste mye hår. Hun vet ikke grunnen men jeg anbefalte henne disse produktene å hun sluttet å miste hår etter 2-3uker.

Altså man kommer alltid til å miste hår men jeg mistet så mye at det var en stor klase i sluket etter jeg hadde dusja. Dessuten kommenterte folk at håret mitt hadde blitt så tynt så det var ikke bare jeg som så dette forferdelige hårtapet.

Men men vis det er tilfeldigheter så har jeg vært heldig to ganger og venninna mi en gang å det var jammen bra at håret bestemte selv å slutte å dette av akkurat i det vi begynte med disse produktene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...