Gå til innhold

jeg klør

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg klør noe helt forferdelig over hele kroppen, kan dette ha noe med graviditeten å jøre??kansje noe med folat tablettene jeg tar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at svangerskapskløe er vanlig, jeg tror det har noe med leveren å gjøre. Søk på "svangerskapskløe" du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Tenkte jeg ville si litt om svangerskapskløe, siden jeg hadde det med mitt 2 barn... Det er aller mest vanlig med tvillinger, og 1 gangs fødene, men det finnes jo unntak...

Alle kan få det å det er 3 forskjellige typer, den ene er sånn litt kløe overalt, veldig vanlig for de fleste.. Den andre vet jeg ikke så mye om egentlig, men den siste vet jeg litt om, da jeg fikk den... Å det er den som går på leveren, den gir ut noe sånn gallesyre greier, å det gjør at en klør noe veldig, spesielt under bena og inne i hendene..

Det er ille... Å om det leververdien blir for høy så må babyen ut, dette er jo noe som skjer på slutten av svangerskapet assa..

Å med en gang babyen er ute så slutter det å klø...hehe, helt rart er det..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde gjerne den siste typen jeg da...jeg hadde svangerskapskløe av den typen at jeg fikk utslett over hele kroppen...masse røde prikker og de klødde noe helt sinnsykt...var til hudlege og han sa det ville bli verre og værre utover svangerskapet,men det gikk faktisk vekk etter en tid hos meg...

Uansett lykke til fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok ikke den siste du har hatt, for det går ikke over før barnet er ute.. Dete r pga Levra som skiller ut gallesyre, å det eneste som kan kurere det er fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm...hvilken type hadde jeg da??

Kan ikke så mye om det jeg da...vet bare at det var svangerskapskløe jeg hadde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ikke godt å vite, det var nok det du hadde men det var vel ikke av den farlige type kan du si... For det finnes som sagt flere typer:o)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...