Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 er dere her fremdeles? så ikke noe til dere på forrige veiedag... hvordan går det med dere? jeg har virkelig sklidd ut i påsken! har spist usunnt og spist godterier... ikke har jeg trent heller... var veldig flink til å trene siste uka før påske, og hadde kostholdet greit også, men gikk ikke ned mer enn 0,5kg... vil jo klare 9,5kg til før st.hans, så nå må jeg henge i!! tenkte jeg skulle begynne med pilates... har en video, men har bare ikke kommet i gang...
pilutta Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Hei! Tok påskeferie jeg og har kost meg veldig med et snev av dårlig samvittighet, ettersom jeg også var flink uka før. Men men..i morra er det på`n igjen med cambridge, sunn kost og pilates som deg:-) Tror ikke jeg tør å veie meg på onsdag pga påskekosen. Men skal være flink altså, skal jo inn i bunaden også. Stikker innom i morra også jeg for moralsk støtte:-)
*** Jeg er kuul *** Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Jeg er her fremdeles. Har vært på påskeferie og hatt skrekkelig mye å ta igjen etter hjemkomst. Her var hytteturen før påske mer skjebnesvanger enn påsken virker det som. Har ikke fått trent noe siden før påske heller. Hatt problemer med beina. Her er iallefall mine data: Startvekt 30/3 : 81,8 kg (egentlig startvekt 1/1-06 : 88 kg) 5/4 : 81,6 kg 12/4 : 81,4 kg 19/4 : 80,6 kg Så det går iallefall rette veien.....
mamsen80 Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 Hei! Får jeg lov til å henge sammen med dere? Jeg skulle gjerne klart å gå ned 5-7 kg til sommeren. Jeg la ikke så veldig mye på meg i svangerskapet og det meste forsvant ganske fort. Men nå som gutten min er blitt 1 år og jeg ammer mindre enn før merker jeg at vekten kommer snikende. Og det liker jeg ikke. Jeg har gått opp 4 kg på ganske kort tid. Og hvis jeg ikke nå legger om kosthold og begynner og trene tror jeg det bare vil fortsette... Jeg er bare 1.60 høy og veide 54 kg før jeg ble gravid. Nå veier jeg 59 kg. Det er igrunnen ikke så mye men jeg føler meg ikke vell med de ekstra kiloene. Målet er å gå ned til normalvekten min på 54 kg men det hadde ikke gjort noe å gå ned noen ekstra kg. Problemet mitt er at det setter seg så mye på magen og i sidene, og endel på lår. Dette ble litt langt... Håper dere orket og lese.
geisha Skrevet 23. april 2006 #5 Skrevet 23. april 2006 hei..her r jeg også... hatt en helt forjævlig påske.... hatt en SA og slått opp med mannen min....huff og nå somj r "singel" skal jeg jobbe extra hardt...bare for å erge ham!!! r nå 101,6kg ..trente pilates igår ogskal sette meg på sykkeln nå...får kanskje ut litt frustrasjon også ha en fin dag folkens
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 25. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2006 huff!! stakkars deg! ingen hyggelig påske nei... bra du får ut litt med trening... jeg trener pilates tre dager i uka, og går tur eller sykler resten av dagene, men går ikke ned i vekt... litt frustrerende! har kutta ut snop i uka, og spiser sunnt.... har gått ned 0,5kg på to uker, og dette synes jeg er litt rart... men vi får bare stå på!!
To gutter + spire Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Hei!! Var flink i påsken og trente masse . Spiste ikke snop før helgen kom . Veide meg forrige mandag da var den 62.7 - hadde ikke gått ned fra uken før. Har ikke veid meg i dag - ar litt angst hehe har nemlig vært på Danmarkstur - mye goood mat og litt snop! men var faktisk flink å valgte sunne matvarer for det meste. Målet mitt er jo 59-60 til 23 juni . Er flink å trener - spinning og styrke 3 g uken ca. (litt mindre de ukene samboeren min jobber kveld) så går vi tur nesten hver dag.Er blitt flinkere å spise mindre porsj. til middag. spiser Ingers rugbrød med magert pålegg + mager yoghurt og frukt. Litt snop i helgene. Startet på 66 kilo i desember 62.7 nå! 3-4 kilo igjen da! Det går nok fint! Ha en fin uke alle sammen !
pilutta Skrevet 26. april 2006 #8 Skrevet 26. april 2006 Hei igjen! Var ikke så flink i påsken jeg da, men har vært veldig målbevisst etter det. Trener pilates og spiser sunt og bytter ut ett måltid med cambridge hver dag. Tør ikke å veie meg i dag jeg for nå er jeg så optimistisk og er redd det ikke vises så mye på vekta som jeg håper...Jeg skal ned 15 kg, rekker ikke alle til sommeren selvfølgelig, men håper å komme så langt som mulig. Skal raportere med en gang jeg tør å gå på vekta:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå