Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blør jo hele tiden av disse pillene. Kan blø annenhver dag, opphold noen dager og blø igjen... Gjør jo ikke annet enn å blø. Er på det 3 brettet nå, og det har vært det værste brettet.

Trudde det bare kunne bli bedre jeg, men nei da.

Bør jeg slutte med de???

Skrevet

Dette er en vanlig bivirkning av de pillene, i hvertfall de første månedene. Jeg blødde litt her og der de to første mnd, så sluttet det helt, og jeg hadde ikke mensen på ca 1 år.

Men ikke alle tåler dem, så hvis det ikke gir seg, syns jeg du skal høre med legen din. :o)

Skrevet

eg hadde det også slik i starten, men det kom seg litt etterkvart. Er på fjerde brettet no, og framleis kan eg blø litt innimellom, men det er i det minste ikkje fleire gongar i veka lenger.

Skrevet

Har nettopp starta på igjen med Cerazette etter 3 mnd med P-ring. Blør ja, men sist slutta det etter 1 brett tror jeg. Kanskje det var 2? Har dere noen bivirkninger ellers? Hva med sex-lysten?

Skrevet

Nope, ingen problem der;)

Skrevet

Får snakke med legen til neste uke. Syns det virker litt unormalt å skulle blø sånn hele tiden.... Nei trur ikke jeg har noe bivirkninger ellers, det virker bra..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...