Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sønnen min har så utroli tørr hud i ansiktet, han er ti uker nå..Kan jeg smøre på han litt krem eller skal det bare være? Fikk beskjed på sykehuset å ikke bruke noe på han, men om det var bare til å begynne med vet jeg ikke..Han har også veldi tørr hud i hodet, men d er vel vanli..? Bruker litt babyolje på det, å da blir det bedre..Noen som har andre råd om hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4777688-t%C3%B8rr-hud-i-ansiktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

men alle kritiserer jo natusan sånn for disse parabenene eller hva det heter?? men a-kreme inneholder også parabener altså...

men jeg bruker både a-creme og natusan hvis jeg ikke har noe annet jeg da..

locobase repair er en veldig god og feit krem også:)

Fikk anbefalt Decubal på apoteket. Den er fet, men føles ikke fet når den smøres på. Den er lett å smøre på og er ikke så "tjukk" å smøre på. Tulla mi var veldig tørr i ansiktet(flasset skikkelig på panna) og armer og ben, men ble veldig fin etter å ha brukt den. Den er parfymefri. Koster ca 55kr for en tube på 100ml tror jeg.

Kommer vel litt ann på hvor gamel han er. Eline hadde veldig tørr hud til å begynne med men det var pga. at hun skuiftet hud, noe jeg fikk beskjed om at de kan gjøre flere ganger.

Hvis du kjøper den riktige Decubal cremen så er den uten de mye omtalte parabenene. bruker den selv som fotkrem og ellers på tørre partier.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...