lissin Skrevet 17. april 2006 #1 Del Skrevet 17. april 2006 Hei, vil fortelle de som ikke vet det,at det er kommet en ganske ny veileder som omhandler tilrettelegging av arbeidsplass for gravide og ammende. Jeg synes det var god lesing, og denne kan vi gjøre arbeidsgivere oppmerksom på, kanskje det kan bidra til økt forståelse for situasjonen på arbeidsplassen. http://www.arbeidstilsynet.no/regelverk/veiledninger/full587.html Håper dere synes det kan være nyttig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. april 2006 #2 Del Skrevet 17. april 2006 Hei Har lest gjennom den, og blir skikkelig nervøs, selv om jeg har lest det meste tidligere. Har en del ting på jobben, som ikke er så bra for gravide (ikke kjemikalier, bakterier o.l). Har et vikariat foreløpig, men vil jo gjerne ha den jobben fast mtp fødselspenger. Sier jeg noe om graviditeten, så blir jeg fjernet fra jobben. Har valgt å holde tyst foreløpig, er jo så tidlig, og sjansen for å miste er jo naturlig stor + ulempene på jobben. Tunge løft, hurtige vridninger lange netter etc etc. Huff, gruer meg til å begynne på jobb igjen etter påsken, vært godt å slappe av. Er jo bare i 5. uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lissin Skrevet 17. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 17. april 2006 huff a meg, så ille at du ble nervøs av å lese det, det var virkelig ikke tanken!!!! Ikke ta noen unødige sjanser da. Dette er tida til å tenke på seg selv, og fosteret i magen. Skjønner at det er en vanskelig avveining. Er det ingen du kan alliere deg med, kanskje noen andre ansatte, hvis du ikke tar sjansen på å si det til lederen din? Lykke til!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå