Gå til innhold

Hei alle her inne!

Jompi 24/08 og fødeklar!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Jompi!

Jeg har vært alenemamma hele veien. Min datter er nå 18 mnd, og det har gått kjempefint. Barnets far forlot oss da hun var nyfødt, så det var knalltøft. Nå har vi det så fint vi to jentene...

Ville bare muntre deg litt opp. Det går kjempefint bare du innstiller deg på at dette kan du!!

KLEM LB

hei Jompi:) Jeg har også vært alene hele tiden, jeg flytta fra pappan til jenta mi da jeg var fem mnd på vei..

Jeg kunne jo ingenting om babyer jeg, så de første to mnd ble litt sånn prøving og litt feiling angående søvn og mat og sånn, og jenta mi hadde litt kolikk, så de første to mnd syntes jeg var veldig slitsomme.. men så begynte det sakte men sikkert å gå seg til, og nå er hun 4 mnd, og jeg nyter hver dag.. Er ikke så slitsomt å være alene trur jeg, for vi veit jo ikke av noe annet enn å gjøre alt selv:):)

Lykke til med babyen, du kommer til å bli så lykkelig, tru meg :)

Forresten så er pappaen innom ganske mye her, men jeg VET at jeg har det bedre alene enn om jeg skulle bodd med han, og det gjør det enklere å være alene også:)

Nå for tiden er alt helt jævlig... Unnskyld uttrykket...

Jeg vet at jeg kommer til å fikse det og sånn, men nå føler jeg med liten og veldig aleine. Er redd for hvordan ting skal gå.

Har vært sammen med pappaen og familien hans nå i påsken, det var koselig, men så utrolig nedtur å komme hjem aleine med alle tankene.

Jeg tror det verste er å være gravid aleine, jeg... Tror det blir bedre når babyen blir født, og man har gått seg litt til...?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...