Gå til innhold

DENNE sms`en sendte jeg til mamma-pinlig!

Anbefalte innlegg

Svarte akkurat på en melding fra sambo. Vi skulle ha sex i kveld siden han har jobbet dag og natt i en uke nå. Fikk nettopp en melding fra han om at klokken ble to før han kom hjem.

Da svarer jeg: vel, da får jeg ta fram dildoen og kose meg selv da, selv om sex med deg er det beste....

Denne sendte jeg til MAMMA sin mobil i stedet. Herregud så pinlig.

Hun har ikke svart tilbake.... herregud. Jeg er 30 år, men alikevel.

Det er PINLIG. Skal jeg svare og bortforklare meg med noe, eller bare la være......

Fortsetter under...

Oi dæven!!!

Hadde det ikke stått noe om dildoen så hadde jeg ikke vært så flau...alle har jo sex med mannen sin.. men at du skulle bruke dildo..LOL.. sikker på at mora mi aldri har sett en dildo en gang...

hahahah....

syns synd på deg nå. Hadde vært dritflau...får håpe hun tar det med et smil da så det ikke blir sånn rar stemning...hihi

Annonse

ooops, enig med Charlie20. Hadde ikke vært så ille om det ikke hadde stått om dildobruk....aner ikke hva jeg hadde gjort jeg.

Eller tror jeg hadde bare sendt en ny mld hvor jeg skrev at hun sikkert forstod den var feilsendt:-)

Og bare for deg å håpe saken var ute av verden, og at hun aldri nevnte det:-)

Om jeg hadde sendt den til min mor så hadde hun vel svart noe som "ja, du får bare sette igang", eller noe sånn som "det må til noen ganger"

hehe... men så har vi et ganske åpent forhold om slikt da..

men, om jeg hadde sendt noe slikt til svigermor, da hadde jeg sunket i jorden og dødd asså!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...