Plomma - mamma til 3 Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 Jeg har hatt 2 barn som har diet hver 2-3 time på natten helt til vi sluttet med pupp, og til tross for innføring av grøt, middag, frukt etc... Nå har jeg ei lita snuppe på 9 uker som fullammes. Hun legger seg kl 20, vil ofte ha litt påfyll etter ca 1 time, men så sover hun som en stein til en gang mellom 4 og 7! Hittil har jeg vekket henne i 2-3 tiden og fått henne til å spise fordi jeg synes hun har vært for liten til å sove så lenge uten mat. Dessuten er jeg litt egoistisk også, håper å slippe å få igjen mensen så lenge som mulig... Det virker som hun vokser og legger godt på seg, skal veie henne igjen til uka. Av og til skjer det likevel at jeg ikke hører vekkerklokka kl 2, og nå sist vekket hun meg ikke før 06.30 for å få pupp. Det er 9,5 timer det! Gjett om jeg hadde sprengte pupper og masse melkelekkasje i senga... En annen ting er at hun sover så utrolig tungt sånn midt på natten, jeg kan gjøre nesten hva jeg vil med henne uten at hun så mye som letter på øyelokket. I natt brukte jeg 1/2 time på å få henne såpass våken at hun ville suge litt. Sover deres barn så tungt? Det ville være veldig interessant å høre andres erfaringer omkring dette!
Gjest Skrevet 16. april 2006 #4 Skrevet 16. april 2006 tre uker, da sov ho hele natten igjenom.... skal ikke klage jg nei
Luca Skrevet 16. april 2006 #5 Skrevet 16. april 2006 Snuppa mi på 18 mnd fikk sin første tann da hun var 4 mnd. Da begynte jeg å tenke på å slutte med pupp om natta pga tenner. Vet at de sier det ikke skader å gjøre det i noen måneder etter de får tenner, men velger å være nøye med tennene. Snuppa sov ganske fort natta igjennom når vi begynte med avvenning. Var vel pappaen som tok et par netter. Gjør nok det samme med lillesnupp når også, er veldig redd for tennene:-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. april 2006 #6 Skrevet 16. april 2006 Gutten min avvente seg selv med nattpuppen da han var 2 mnd og 1 uke... Sett i hormonspiral så slipper du å tenke på mensen! .-) Hun kan fint sove i 9-10 timer uten mat! Tror det er best både for henne og for deg at hun får sove til hun våkner av seg selv! sov med BH og ammeinnlegg! Det måtte jeg i 6 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå