Luca Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 Trengte ikke være synsk for å skjønne at innlegget ang å la små barn sove borte, ble dagens tråd:-) Valgte da selv å avstå fra å kommentere innlegget, men skrev som 1.mann at dette ble dagens....hehe.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 16. april 2006 #3 Skrevet 16. april 2006 he he...du hadde rett...og jeg klarte ikke la være å la meg provosere.har skikkelig pms her og ble jæ*¤^' provosert:-)
Halloween-mamma Skrevet 16. april 2006 #4 Skrevet 16. april 2006 Jepp Hadde det ikke vært for en baby som har nektet å sove i hele dag så hadde jeg nok skrevet innlegg i den tråden jeg også..!
L@boline Skrevet 16. april 2006 #5 Skrevet 16. april 2006 Javisst :-) Gjettet også det da jeg leste hovedinnlegg, men å la være å kommentere var like vanskelig som å ikke spise restene av påskegodt i kjøleskapet. Jeg er et svakt menneske :-)
nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 17. april 2006 #6 Skrevet 17. april 2006 Du hadde heeelt rett! Jeg ble mektig irritert! Også ble jeg irritert fordi jeg ble irritert.. Hehe. Ond sirkel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå