Kakebakesøte Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 Hvordan oppbevarer dere flaskene etter at de er kokt og klare til bruk? Legger dere dem i en plastpose eller i noe annet, eller setter dere dem sammen og lar dem stå fremme/i skapet? Jeg har plastposer, tre stykk i tallet, fulle er dem. De ligger i skapet og jeg blir nesten litt gal, for det er så rotete. Hehe, sikkert en bagatell, men jeg synes det er fint å ha litt orden i skapet da.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 16. april 2006 #2 Skrevet 16. april 2006 Jeg setter de opp ned til tørking oppå et rent kjøkkenhåndkle også stapper jeg håndkleet rundt de igjen sånn at det ikke kommer noe på de. Bruker kun flaske en gang i blant hvis jeg har pumpet meg fordi jeg skal bort eller noe da.. Men de står nok og lager rot på benken her ja;)
Mamma til to skjønne gutter Skrevet 16. april 2006 #3 Skrevet 16. april 2006 Jeg setter dem opp ned inne i skapet, det samme gjør jeg med toppen. Har et eget skap med gullet sine flasker, skåler og mat. (seperate hyller til mat og annet)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. april 2006 #4 Skrevet 16. april 2006 Å... Jeg ga gutten min flaske på kvelden fra han var 4 uker... Vasket dem for hånd og kokte dem av og til... Lot dem stå opp-ned i skapet... Han var frisk som en fisk det første halve året...
Nær mamma Skrevet 16. april 2006 #5 Skrevet 16. april 2006 jeg var nøye med å koke og oppbevare flaskene beskyttet de første ukene.. men nå oppbevarer jeg de sammen med glass og tallerkener i skapet. Det er jo ikke lenge til snuppa skal få grøt, og tallerkenen og skjea hun skal spise av da står ikke beskyttet!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 16. april 2006 #6 Skrevet 16. april 2006 jeg har alltid satt dem i skapet m/smokk og lokk.samme skap som glass...jenta vår har ikke blitt syk av det hvertfall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå