Gå til innhold

Når ble "dere" gravide etter å ha fjerna hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Er ikke selv gravid, men prøver å bli det. Hadde vært interessant å høre om eraringer fra dere gravide som tidligere har brukt hormonspiral. Når kom mensen tilbake etter å ha fjerna den? Hvor lang tid tok det å bli gravid etter å ha brukt hormonspiral?

Fortsetter under...

Annonse

Snart håper jeg. Merket at spiralen var borte i februar, og besemte oss for å ikke sette inn en ny. Har hatt mensen regelmessig hele tiden. Har nettopp hatt EL, og er vel egentlig inne i 1. prøveperiode, men prøvingen blir veldig begrenset når det er påskeferie og familie på alle kanter. Det blir jo spennende rundt månedskifte likevel, men jeg på følelesen at det blir flere prøveperioder...ü

Fjerna hormonspiralen i okt pga komplikasjoner. og i slutten av nov var jeg gravid.Vi hadde ingen planer om flere barn siden vi har 4 fra før,men er d kommet,så er d kommet for å bli ;o)

Har termin 6 sept og vi gleder oss masse alle sammen.Lykke til alle dere som prøver!

Legen min sa "det kunne ta tid" å bli gravid etter h-spiral, men det er jo en lettelse å se at det nødvendigvis ikke trenger å ta et helt år for eksempel. Takk til dere som har svart. Er bare i 1pp, håper å komme inn hit før sommeren tar til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...