Gå til innhold

Sambo lover og klarer ikke å følge opp lovnader

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer med et syteinnlegg, og velger derfor å være anonym

Sambo lovet at han skulle stå opp med minsten noen dager nå i påsken. Det har han enda ikke klart. Han skulle stå opp på fredag, men var så sen at jeg allerede var våken av minsten som lå i rommet ved siden av. Det er somregel jeg som står opp med han, men har i det siste vært utrolig trett. Jeg går hjemme, så det er helt greit at det er jeg som står opp i ukedagene, og så har jeg jeg prøvd å få sambo til å stå opp en dag i helgen, (slik at han får sovet ut en dag han også).

De siste to ukene har minsten begynt å reise seg og gå rundt møblene. Og dette gjør at han blir fortere sliten og mer grinete. Mini er somregel i godt humør så nå har han gått inn i en ny fase som krever mye mer av oss, og det er slitsomt å aldri få sovet ut.

Skrevet

Det synes jeg er veldig dårlig av han, det burde være en selvfølge at han sto opp men ungen evt. en gang i helgen eller påske. Det skulle han gjort med glede, mener jeg da.

Her i huset er det alltid samboeren som står opp i helgene, nå oxo i påske. Er trøtt han oxo, men gjør det både for å glede meg pluss at da får han mer tid sammen med sønnen sin. Noe han ikke har mye av i ukedagene.

Forstår godt at du vil syte litt for dette, hadde vært godt for deg å få sovet litt ut i helgene oxo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...