Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa har sovet godt natta gjennom i noen mnd nå, hun har vært en engel å legge, sovet uavbrutt fra 19.00/19.30 til 07.30. Men, nå de siste nettene har hun vært en helt annen. Leggingen går like lett som før, men hun har begynt å våkne tidligere i tillegg til at hun "styrer" en del i løpet av natta. I natt våknet hun første gang kl 23.30 og skrek. Jeg prøvde å trøste henne, gi smokken, sa at det var midt på natta og at vi skulle sove videre, men det var ikke snakk om. Det var umulig å roe henne. Tok henne til slutt opp i senga til meg, men heller ikke der ville hun legge seg til ro og sove, men hun skrek i alle fall ikke da. Ikke før kl var 00.30 sovnet hun igjen og sov videre til kl var 05. Da mente hun visst at det var morgen, og ville ikke sove igjen samme hva jeg forsøkte.

Hun er 8,5 mnd gammel, men har aldri vært slik før, er det noen som vet hva det kan komme av eller har noen gode råd til hva jeg skal gjøre for å slippe flere slike netter? Hva er best å gjøre, la henne ligge i senga og forsøke å roe henne der eller ta henne opp? Kan det være noe som plager henne og derfor gjør at hun våkner og skriker om natta? Hun har vært mye mer sutrete og klengete på dagtid også i det siste...

Skrevet

har hu fått tenner?

tulla vår har sovet 11-12 timer i strekk siden hu var 1 mnd, men da hu ble 5 mnd, ble hu akkurat som du forklarer.....2 uker senere kom den første tanna:-)

Skrevet

Hun har fått 2 tenner nede for ca 1 mnd siden. De kom helt uten noen plager, plutselig en dag var de bare der begge to. Men, kan det kanskje være flere tenner på vei, og at hun reagerer anderledes denne gangen? Vet ikke hvordan dette er jeg, om det kan være vondt med tenner som bryter gjennom en gang og mindre vondt/smertefritt en annen gang..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...