Nina og lille Amalie :o) Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 Synes det er greit å vite om det er flere enn meg som kommer..passer denne dagen eller skal vi finne en annen dag/tid/sted? Vet at Gry har termindato denne dagen så det blir spennende å se om hun kommer eller ikke! )
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Hei hei... kanskje æ å kan stikke innom. skal på 3d ul den dagen i gjøvik... Kommer tilbake til det seinere... Forsatt god påske
kariann72 Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 Hei Nina.. Er helt ny her inne men kommer absolutt en tur på treff den 26:ende. Blir gøy å treffe dere som sikkert har treft hverandre før, men også litt skummelt da.) Kari-Ann
GryA Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Heisann!! Jeg kommer jeg vet du,så sant jeg ikke har født da!! Lenge siden sist nå da!! Nina,Jeg har ny mob.tlf og har klart å mista nr ditt.Kan du sende en e-post til meg?? Elisabeth,med termin 3.5 har fått en gutt. Hun jukset i køen!!
Lolla-lu Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Når har dere termin dere som er på disse BIM-treffene? Er det mest de som skal ha iløpet av våren eller er alle forskjellige? Selv har jeg termin i august.
høstbarn Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Kjempefint at du drar dette igang,Nina!! Jeg kommer den 26. for nå har endelig formen blitt mye bedre.Mona kommer også kanskje..
høstbarn Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 De fleste som er med har nok termin på våren..Selv har jeg termin i midten av september..Så det er bare å slenge seg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå