Gå til innhold

Noen som vet hva man kan gjøre med luftsmerter på baby som snart er tre uker???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slik var det med lillegutt rundt den tiden der også.. Kjøpte minifom og lillemann ble kvitt plagene sine. Gir han ti dråper før hvert et måltid.

Fåes kjøpt på apoteket.

Annonse

Gutten vår hadde også luftsmerter den første tiden. Vi prøvde både sukkervann og Minifom, men kom frem til at fennikelte var det beste middelet for hans mage.

Vi kokte opp en blanding av 1 kopp vann og 2 ts fennikelte. Lot det trekke i 5-10 min. Ga han 2 ts før hvert måltid på dagen. Oppbevares i kjøleskapet. Kokte ny te hver 2-3 dag. Holdt på med dette til han ble 2,5 mnd.

Dette hjalp gutten vår til å få bukt med luftsmertene.

Magemassasje funket fint her.

Press knærne mot magen og vri dem ut samtidig som du trekker dem ned. Gjør dette en liten stund, ta pause og fortsett. Dette hjelper lufta å gå gjennom tarmene

Vi hadde samme problem den første tiden.Ga miniform,fennikel,aniste,sukkervann-ineting.Var hos kiropraktor-nei.Da kommet bestemor(hu er araber)som sa at rosvann hjelper.Var veldige skeptisk om den men etter en dag og kveld når hu bare skriket gr.vond i magen ga jeg rosvann og den hjelpt.Og til nå gir jeg noen ganger rosvann hvis jeg ser at hun har vond i magen.

Du kan jo prøve.

om du ikke ammer, kan du prøve minifom før hvert måltid og bruke bare dr browns flasker. Det gjorde jeg, og da først ga det seg. Hadde da prøvd bare minifom, sukkervan, mye raping, bære henne, div te osv. Denne kombinasjonen var det eneste som hjalp snuppa mi..Ga seg da hun var tre mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...