Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jobbet i påsken, skulle egentlig gjort det i dag også men i dag var kroppen heldt ferdig og jeg klarte ikke å stå opp, langt mindre gå på jobb. Grunnen til at jeg er sliten er at jeg har jobbet siden onsdagkveld. Fredagkveld hadde jeg også aftenvakt, kom hjem igjen og la meg for å sove ved 00.00 tiden, men sovnet ikke før 1-halv 2. Våknet igjen kl 3 av at guttungen skrek noe voldsomt, vi brukte over en time for å roe han, jeg sto opp kl 6 og var da på jobb til kl 07.30 i går. Det gikk bra den dagen, men jeg la meg tidlig i går kveld og trodde selvsagt at i natt skulle jeg få sove men det samme skjedde i natt han våknet og skrek minst like lenge i natt som i går natt, men i dagtidlig var jeg selvsagt mer sliten enn i går etter 2 netter med lite søvn. Men det jeg lurer på er hva skal jeg gjøre for at han skal sove om nettene? Jeg er så sliten og frustrert og trenger absolutt alle gode råd som er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visstnok noe som heter natteskrekk (har lest om det her inne på forum), så kanskje han lider av noe sånn? Du kan jo prøve å søke litt på nettet og se om du finner noen gode råd for dette.

Siden du jobber så mye skift, så kanskje mannen din kunne tatt en ekstra tørn med gutten slik at du får sovet når du må? Selvsagt slitsomt for ham, men skiftordning på jobb sliter mer på kroppen og døgnrytmen enn en "vanlig" 9-16 jobb.

Ellers har jeg ikke så mange gode tips egentlig. Vi har slitt med innsovingsproblemer en liten periode her (han er 19 mnd), men når han først har sovnet, så sover han. En litt annen problemstilling.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...